اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان سروآباد خبر داد

برپایی 220 پایگاه جشن عاطفه‌ها در سروآباد/رشد 71 درصدی کمک‌های مردمی

مدیر کمیته امداد ‌سروآباد گفت: ‌220 پایگاه ثابت و سیار جمع‌آوری هدایا و دریافت وجوهات نقدی در جشن عاطفه‌ها در سطح این شهرستان برپا می‌شود.

برپایی 220 پایگاه جشن عاطفه‌ها در سروآباد/رشد 71 درصدی کمک‌های مردمی

به گزارش خبرگزاری فارس از سروآباد، علیرضا خوشبخت شامگاه چهارشنبه در جلسه برنامه‌ریزی برگزاری جشن عاطفه‌ها در شهرستان سروآباد اظهار کرد: جشن عاطفه هم‌زمان با سراسر کشور در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید بمنظور جمع‌آوری کمک‌های نقدی و جنسی و توزیع آن در بین دانش‌آموزان نیازمند در این شهرستان برگزار می‌شود.

مدیر کمیته امداد سروآباد از جمع‌‌آوری 295 میلیون ریال کمک‌های مردمی با رشد 71 درصد در جشن عاطفه‌ها سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: هدف‌گذاری امسال جمع‌آوری 188 میلیون ریال است که امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های دقیق این مبلغ را تا سقف 250 میلیون ریال افزایش دهیم.

خوشبخت با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی، 220 پایگاه ثابت و سیار به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌های امسال در سطح شهرستان راه‌اندازی می‌شود، خاطرنشان کرد: کمک‌ها در نخستین فرصت در بین دانش‌آموزان نیازمند با اولویت زنان سرپرست خانوار و بیماران صعب‌العلاج توزیع خواهد شد.

وی تصریح کرد: بخشی از جمعیت نیازمندان زیرپوشش این نهاد را دانش‌آموزان تشکیل می‌دهند که تلاش برای رفع مشکلات و ایجاد انگیزه تحصیلات در آنان از اولویت‌های امداد بوده و در سرفصل‌های مختلف دنبال می‌شود.

وی تصریح کرد: به منظور تشویق و ترغیب هرچه بیشتر دانش‌آموزان زیرپوشش در راستای کسب علم و دانش وجوهات و کالاهای جمع‌آوری شده در بین آنان توزیع شد.

مدیر کمیته امداد سروآباد خواستار مشارکت مردم به ویژه مسئولان و خیرین در جشن عاطفه‌ها شد و افزود: حضور گسترده مردم و جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی آنان ظرفیت ارزشمندی برای رفع دغدغه‌ها و مشکلات و ایجاد انگیزه بیش از پیش در دانش‌‌آموزان برای تحصیل خواهد شد.

خوشبخت در پایان از مردم سروآباد به عنوان مردمی نوع‌دوست و خیر نام برد و گفت: مشارکت بسیار خوب مردم این شهرستان در برنامه‌های کمیته امداد قابل تقدیر و نشانه اعتماد مردم به این نهاد مقدس است.

انتهای پیام/79002/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول