اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار شهرستان بهار:

دفاع مقدس نمودار برجسته‌ترین افتخارات ایران است

معاون فرماندار شهرستان بهار گفت: هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام است.

دفاع مقدس نمودار برجسته‌ترین افتخارات ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، علی‌اکبر سلطانی‌راد پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان بهار اظهار داشت:‌ تلاش می‌کنیم با محوریت مردم و نهادهای غیر‌ دولتی در شأن حماسه‌آفرینان هشت سال جنگ تحمیلی و پاسداشت دلاور‌مردی‌های آن‌ها برنامه امسال را اجرایی کنیم.

وی گفت: جامعه باید از دستاوردهای ارزشمند دفاع مقدس و شاهکار حماسه‌آفرینی جوانان این مرز و بوم بهره‌مند شده و با نوآوری‌های جدید سعی کنیم این عزت و سربلندی ماندگار را به نسل‌های بعدی منتقل کنیم.

معاون فرماندار بهار یکی از درس‌های به یاد ماندنی هشت سال جنگ تحمیلی را حفظ وحدت در برابر توطئه‌های نظام‌های بیگانه توصیف کرد و یادآور شد: این فرهنگ باید به نسل‌های بعدی انتقال یابد تا قسمتی از رسالت خودمان را انجام داده و توفیق حضور در سنگر جهاد را تجربه کنیم.

وی اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های جوانان انقلابی ایران اسلامی است که برای عزت و استقلال کشور جان خود را در سبد اخلاص گذاشته و در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل حضور یافتند.

سلطانی‌راد با اشاره به ثمرات برجسته جنگ هشت ساله تحمیلی اذعان کرد: رسیدن به استقلال، خودکفایی و مقاومت در برابر تحریم از جمله برکات و ثمراتی بود که به پاس جنگ تحمیلی برای ملت ایران به دست آمد.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام است.

معاون فرماندار بهار با بیان اینکه هشت سال دفاع از کشور در برابر تجاوز وحشیانه دشمن منشأ غرور ملی پایان‌ناپذیری برای مردم سلحشور ایران است ادامه داد: مسئله دفاع مقدس جدای از تمام بازی‌های سیاسی است و باید به خوبی برای نسل جوان بازگو شود.

وی گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های مردان حماسه‌ساز تاریخ پرافتخار ایران در تقابل حق علیه باطل است که باید در رسانه‌ها این رشادت‌ها و ارزش‌ها به نحو احسن تبیین شود.

انتهای پیام/2499/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول