اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل خبر داد

پرداخت 251 میلیون ریال تسهیلات برای آزادی 6 زندانی معسر

مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 251 میلیون ریال تسهیلات کارگشایی برای آزادی 6 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد پرداخت شده است.

پرداخت 251 میلیون ریال تسهیلات برای آزادی 6 زندانی معسر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلیل قدیمی عصر امروز در جلسه مدیران و معاونان کمیته امداد اردبیل اظهار داشت:‌ طی پنج ماهه‌ سال‌جاری با پرداخت بالغ بر 251 میلیون و 600 هزار ریال تسهیلات کارگشایی (وام محکومان) تعداد 6 نفر از محکومان جرائم غیر عمد از زندان آزاد شده و به آغوش گرم خانواده‌ خود بازگشتند.

وی تصریح کرد: در طول این مدت بیش از 11 میلیارد و 618 میلیون ریال تسهیلات کارگشایی برای رفع نیازهای ضروری خانواده‌های تحت حمایت و افراد بی‌بضاعت توسط کمیته‌ امداد این شهرستان پرداخت شده است

قدیمی با تاکید بر اینکه تسهیلات پرداختی در اختیار یک‌هزار و 103 خانوار تحت پوشش و نیازمند قرار گرفته است، اضافه کرد: برای گره‌گشایی از مشکلات معیشتی، تحصیلی، درمانی، تهیه‌ جهیزیه، دیه‌ محکومان جرائم غیر عمد و ... تسهیلات کارگشایی برای متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از چهار میلیارد و 586 میلیون ریال تسهیلات کارگشایی برای رفع مشکلات 458 خانواده‌ تحت حمایت پرداخت شده است،یادآور شد: افزون بر 6 میلیارد و 780 میلیون ریال نیز در اختیار 639 خانواده‌ نیازمند قرار گرفته است.

قدیمی در ادامه سخنان خود ادامه داد: همچنین با پرداخت بالغ بر 251 میلیون و 600 هزار ریال تسهیلات کارگشایی که در قالب وام محکومان پرداخت شده 6 نفر از زندانیان آبرومندی که به دلایل غیر عمد و برای نخستین بار محکوم شده بودند و در زندان به سر می‌برند، آزاد شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه وام محکومان در راستای تحکیم بنیان خانواده‌های زندانیان آبرومند و نیازمند پرداخت می‌شود، افزود: این تسهیلات فقط برای زندانیان جرائم غیر عمد و محکومیت‌های مالی که قادر به تأمین و پرداخت مبلغ محکومیت خود نیستند به صورت کاملاً قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود تا آنان از زندان آزاد شده و گرمابخش محیط خانه‌ خود باشند.

انتهای پیام/62003/ت20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول