اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظرف یک ماه گذشته صورت گرفت

انجام 148 عمل جراحی در بیمارستان رزن

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رزن از 148 مورد عمل جراحی در بیمارستان ولی‌عصر‌(عج) شهرستان رزن در ماه گذشته خبر داد.

انجام 148 عمل جراحی در بیمارستان رزن

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان، علیرضا معنوی با اشاره به انجام 148 عمل جراحی در بیمارستان ولی‌عصر(عج) رزن افزود: تعداد بیماران پذیرش شده در این بیمارستان در مرداد ماه 21 هزار و 59 نفر و تعداد بیماران سرپایی 20 هزار و 186 نفر بوده است.

وی با اشاره به اینکه در مردادماه تعداد بیماران بستری شده 873 نفر و ضریب اشغال تخت 72 درصد بوده است، تعداد مراجعات به کلینیک را یک‌هزار و 900 نفر اعلام کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رزن، تعداد مراجعات به رادیولوژی را در ماه گذشته 975 مورد دانست و اضافه کرد: انجام 73 سونوگرافی، 40 مورد نمونه پاتولوژی، ارائه خدمات به 40 بیمار دیالیزی، دیالیز چهار بیمار میهمان، دیالیز دو بیمار اورژانسی و انجام 426 جلسه دیالیز در این ماه صورت گرفته است.

وی با اعلام 92 مورد مددکاری انجام شده در این مرکز، از برگزاری سه دوره آموزشی برای پرستاران و ماماها در مرداد ماه خبر داد و گفت: در این مدت 383 نوار قلب، 52 بیمار اعزامی و 44 بیمار تصادفی گزارش شده است.

انتهای پیام/89025/ت/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول