اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ارزشیابی بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد رتبه‌بندی می‌شوند

کارشناس مسئول ارزشیابی بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از رتبه‌بندی و ارزشیابی سطح خدمات بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد رتبه‌بندی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، رضا گودرزی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه ارزشیابی بیمارستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: بررسی شاخص‌های استاندارد بیمارستانی به صورت سالانه و رتبه‌بندی بیمارستان‌ها در ارتقای کمی و کیفی خدمات آن‌ها بسیار موثر است.

وی افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد 10 بیمارستان فعال دارد که در این برنامه‌ها، همه آن‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

کارشناس مسئول ارزشیابی بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان این‌که از ابتدای سال‌جاری تاکنون، هشت بیمارستان در کهگیلویه و بویراحمد ارزشیابی سالانه شدند، تصریح کرد: این ارزشیابی بر اساس سنجه‌های کمی و کیفی استاندارد و همچنین با حضور کارشناسانی از وزارت بهداشت و معاونت درمان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: از مجموع 10 بیمارستان کهگیلویه و بویراحمد، ارزشیابی 2 بیمارستان شهدای گمنام و شهید رجایی یاسوج انجام نشده که به‌زودی پایان می‌پذیرد.

بیمارستان شهید بهشتی یاسوج در 2 سال متوالی برتر شد

گودرزی با بیان این‌که نتایج ارزیابی‌های کارشناسان در این طرح به وزارت بهداشت برای رتبه‌بندی بیمارستان‌ها ارسال می‌شود، اظهار داشت: آمارهای به دست آمده در نرم‌افزار کشوری ثبت شده و بر همین اساس، بیمارستان‌های کل کشور رتبه‌بندی می‌شوند.

وی با بیان این‌که کار ارزشیابی بیمارستان‌های کشور هر سال یک‌بار انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: بیمارستان شهید بهشتی یاسوج در 2 سال گذشته به عنوان برترین بیمارستان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شده است.

این کارشناس مسئول ارزشیابی بیمارستانی عنوان کرد: کارشناسان حاضر در جلسات ارزیابی، تمام بخش‌ها، واحدهای درمانی، اداری و فنی بیمارستان‌ها را بررسی کرده و در ضمن کار ارزیابی، نکات لازم برای افزایش بهره‌وری بیمارستان‌ها پیشنهاد داده می‌شود.

انتهای پیام/82005/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول