اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت بهداری سپاه استان سمنان

نخستین بیمارستان صحرایی در فولادمحله برپا می‌شود

نخستین بیمارستان صحرایی در منطقه عمومی فولادمحله در راستای محرومیت‌زدایی و به همت بهداری سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان برپا می‌شود.

نخستین بیمارستان صحرایی در فولادمحله برپا می‌شود

رئیس بهداری سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در استان سمنان در خصوص برپایی این بیمارستان اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی به عنوان یکی از اولویت‌های مهم و اساسی در سپاه و به مناسبت هفته دفاع مقدس، بهداری سپاه قائم (عج) استان سمنان اقدام به برپایی و استقرار بیمارستان صحرایی به مدت یک هفته از تاریخ 23 تا 29 شهریورماه در منطقه عمومی فولادمحله خواهد کرد.

حمید اقبالی افزود: این بیمارستان که سازه آن تلفیقی از چادر بادی و کانکس (اتودراپ) و دارای مساحت 150 متر مربع بوده، از بخش‌های بستری (12 تخته)،‌ ریکاوری (پنج تخته)، رادیولوژی، آزمایشگاه،‌ تریاژ، سی.اس.آر و گچ‌گیری تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: قرار است در طول برپایی بیمارستان، خدمات تخصصی شامل داخلی، اطفال، زنان و جراحی به بیماران محروم و نیازمند ارائه شود.

رئیس بهداری سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان تصریح کرد: در این مدت با اعزام اکیپ‌های پزشکی به روستاهای محروم منطقه نسبت به ارائه خدمات رایگان درمانی بهداشتی اقدام می‌شود و بیماران نیازمند خدمات تخصصی به بیمارستان ارجاع خواهند شد.

اقبالی یادآور شد: استانداری، دانشگاه علوم پزشکی سمنان، مدیریت درمان تأمین اجتماعی، سازمان هلال احمر، صدا و سیما، یگان‌های بهداشت و درمان نیروهای مسلح استان در این طرح بزرگ، بهداری سپاه استان سمنان را یاری خواهند کرد.

انتهای پیام/2249/ل/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول