اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی اداره‌کل منابع طبیعی استان مرکزی:

16 طرح بزرگ مرتع‌داری و آبخیزداری در استان مرکزی اجرا می‌شود

معاون برنامه‌ریزی و پشتیبانی اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی از اجرای 16 طرح بزرگ مرتع‌داری و آبخیزداری توسط این اداره در سال جاری خبر داد.

16 طرح بزرگ مرتع‌داری و آبخیزداری در استان مرکزی اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علی شرفی بعد از ظهر امروز در جریان بازدید از طرح‌های مرتع‌داری شهرستان اراک اظهار داشت: در سال جاری اجرای 131 پروژه در قالب 16 طرح مرتع‌داری و آبخیزداری در دستور کار اداره منابع طبیعی استان قرار گرفته که هم‌اکنون در تمام شهرستان‌های استان این پروژه‌ها در حال اجرا هستند.

وی تصریح کرد: اداره منابع طبیعی هر ساله با اجرای طرح‌های مختلف اقدامات ارزشمندی در راستای حفظ و حراست از عرصه‌های طبیعی انجام می‌دهد که امسال نیز اجرای این طرح‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

معاون برنامه‌ریزی و پشتیبانی اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی هدف از اجرای طرح‌های مرتع‌داری را حفظ، حراست، اصلاح و احیا مراتع عنوان و خاطرنشان کرد: امسال دو میلیارد و 212 میلیون ریال اعتبار استانی برای اجرای این پروژه‌ها اختصاص یافته است.

شرفی مطالعه و اجرای عملیات آبخیزداری در حوزه سدهای موجود و حوزه‌های فاقد سد کشور، تثبیت شن و بیابان‌زدایی، تهیه طرح‌های جامع مقابله با بیابان‌زایی، طرح‌های بهبود و اصلاح مراتع، تامین و تجهیز یگان حفاظت، جنگل‌کاری و توسعه فضای سبز، مدیریت منابع جنگلی، حفاظت و حمایت از مراتع و طرح حفاظت خاک و آبخیزداری در حوزه‌های آبخیز استان را از جمله طرح‌های در دست اقدام این اداره در سال جاری عنوان کرد.

انتهای پیام/87005/غ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول