اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی کنفرانس ماشین بینایی و پردازش تصویر ایران خبر داد

پذیرش 600 مقاله در دبیر‌خانه کنفرانس ماشین بینایی و پردازش تصویر ایران در زنجان

دبیر کنفرانس ماشین بینایی و پردازش تصویر ایران گفت: 600 مقاله به دبیر‌خانه کنفرانس ماشین بینایی و پردازش تصویر ایران در زنجان ارسال شده است.

پذیرش 600 مقاله در دبیر‌خانه کنفرانس ماشین بینایی و پردازش تصویر ایران در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی امیری بعدازظهر امروز در هشتمین کنفرانس ماشین بینایی و پردازش تصویر ایران در دانشگاه زنجان، اظهار داشت: 120 مقاله ارسالی به صورت شفاهی ارائه می‌شود.

وی به ارائه مقالات در این کنفرانس اشاره کرد و افزود: 107 مقاله نیز به صورت پوستر در هشتمین کنفرانس ماشین بینایی و پردازش تصویر ایران در دانشگاه زنجان ارائه خواهد شد.

دبیر اجرایی کنفرانس ماشین بینایی و پردازش تصویر ایران فرایند داوری مقالات ارائه شده را یادآور شد و گفت: هر مقاله ارسالی به این کنفرانس با بررسی سه داور به انجام خواهد رسید.

وی با بیان اینکه بررسی و نتیجه‌گیری مقالات با حضور سه داور صورت می‌گیرد، افزود: فرایند مناسبی برای بررسی مقالات برنامه‌ریزی شده است.

امیری از رشد 12 درصدی ارائه مقالات به این کنفرانس علمی خبر داد و یادآور شد: با توجه به پذیرش مقالات روند رو به رشدی را شاهد هستیم.

دبیر اجرایی کنفرانس ماشین بینایی و پردازش تصویر ایران با بیان اینکه در 28 نشست نسبت به ارائه شفاهی مقالات اقدام خواهد شد، خاطرنشان کرد: ارائه پوستری مقالات نیز در هفت نشست ارائه می‌شود.

وی درج مقالات در سایت‎های معتبر علمی را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: درج مقالات در سایت‌های علمی معبر یکی از موارد مهم در این کنفرانس است.

امیری همچنین از چاپ مقالات برتر در پنج مجله معتبر علمی خبر داد و تاکید کرد: مقالات برتر در مجلات و نشریات معتبر علمی به چاپ می‌رسد.

دبیر اجرایی کنفرانس ماشین بینایی و پردازش تصویر ایران به روند توسعه دانش و فناوری در حوزه کامپیوتر اشاره کرد و گفت: برگزاری این کنفراس موجب توسعه دانش و فناوری در این حوزه خواهد شد.

وی گذر از مسیرهای علمی را مورد تاکید قرار داد و گفت: ماشین بینایی و پردازش تصویر در دهه‌های اخیر مورد تاکید و توجه نخبگان و پژوهشگران کشورمان بوده است.

امیری علوم کامپیوتر و شبکه‌های هوشمند اجتماعی را یادآور شد و تاکید کرد: ماشین بینایی و پردازش تصویر از جمله زیرساخت‌های مهم در این حوزه‌ها محسوب می‌شوند.

دبیر اجرایی کنفرانس ماشین بینایی و پردازش تصویر ایران پژوهش و تحقیقات در حوزه ماشین‌بینایی و پردازش تصویر را مهم برشمرد و گفت: پیوند این حوزه با فناوری مدرن و کاربرد در حوزه‌‌های مختلف زندگی، نباید نادیده گرفته شود.

وی به برگزاری این کنفرانس علمی در دانشگاه زنجان اشاره کرد و یادآور شد: باید مسیر‌های گذر به علم و دانش در این حوزه تقویت شود.

امیری برگزاری این کنفرانس را مثبت ارزیابی کرد و گفت: همایش و کنفرانس‌های علمی بستر مناسبی برای تبادل نظر را ایجاد می‌کند.

وی فعالیت مشترک علمی را حائز اهمیت خواند و خاطرنشان کرد: ایجاد بستر مناسب برای ارتقای وضعیت موجود از اهداف جاری است.

انتهای پیام/73007/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول