اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بهار خبر داد

توزیع کتب درسی در شهرستان بهار

مدیر آموزش و پرورش بهار از توزیع کتب درسی در بین دانش‌آموزان و بهسازی و مناسب‌سازی فضا‌های آموزشی در روزهای اخیر خبر داد.

توزیع کتب درسی در شهرستان بهار

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، علی زارعی ظهر امروز در جریان بازدید کارشناسان استان از فعالیت‌های ستاد پروژه مهر شهرستان بهار اظهار داشت: پروژه مهر با آمادگی معلمان برای حضور سر کلاس‌ها و خوشایند کردن فضای مدرسه برای حضور دانش‌آموزان در حال انجام است.

وی گفت: امیدواریم اول مهر ماه همه دانش‌آموزان و معلمان سر کلاس‌ها حاضر باشند و مهر روانی را شاهد باشیم.

مدیر آموزش و پرورش بهار با یادآوری اینکه برای نخستین بار دوره اول متوسطه با ورود دانش‌آموزان ششم ابتدایی و تألیف کتاب‌های جدید آغاز می‌شود، گفت: تمام مقدمات و تمهیدات لازم برای حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان بدون کمترین دغدغه و مشکلی فراهم شود.

وی با بیان اینکه اول مهر ماه نخستین روز تشکیل کلاس‌ها و آغاز آموزش خواهد بود، افزود: معلمان در همان روز اول با در دست داشتن برنامه درسی، سر کلاس‌ها خواهند رفت و هیچ کلاسی در آن روز بدون معلم نخواهد بود.

زارعی از توزیع کتب درسی در بین دانش‌آموزان و همچنین بهسازی و مناسب‌سازی فضا‌های آموزشی در روزهای اخیر خبر داد و یادآور شد: توزیع کتب همچنان در حال انجام است.

همچنین دبیر ستاد پروژه مهر گزارشی از فعالیت‌های پروژه مهر شهرستان بهار را ارائه کرد.

محمد روحی‌نیا گفت: پروژه مهر در مدارس شهرستان بهار به صورت مطلوب در کمیته‌های پنج‌گانه اجرایی شده و همچنین تدوین برنامه هفتگی مدارس، ساماندهی دانش‌آموزان و کلاس‌بندی‌ها انجام نیز انجام شده که امیدواریم سال تحصیلی بدون دغدغه‌ای را شاهد باشیم.

در پایان این جلسه کارشناسان استان، نتیجه این بازدید را کاملاً رضایت‌بخش و از تلاش عوامل ستادی تشکر و قدردانی کردند.

انتهای پیام/2499/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول