اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان رفسنجان:

بدحجاب‌ها ناامنی اجتماعی به وجود می‌آورند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان گفت: فرد بدحجاب نخستین آسیب را به خودش می‌زند و برای خود ناامنی اجتماعی به وجود می‌آورد.

بدحجاب‌ها ناامنی اجتماعی به وجود می‌آورند

حسین رئیسی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رفسنجان، بدحجابی را در جامعه یک نوع آسیب اجتماعی دانست و اظهار داشت: نیاز است که نهاد‌های فرهنگی اعم از آموزش و پرورش، مبلغان دینی، مساجد و ... نسبت به این امر مهم فرهنگ‌سازی لازم را انجام دهند.

وی ادامه داد: دادسرا در چارچوب قانون و مقررات با هنجارشکنان جامعه و کسانی که ارزش‌های اسلامی را لجوجانه زیر پا می‌گذارند به شدت برخورد می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان افزود: فرد بدحجاب نخستین آسیب را به خودش می‌زند و نسبت به این افراد تعرضاتی صورت می‌گیرد که امنیت آنها را به خطر می‌اندازند و سبب می‌شوند برخی جرایم به وجود آید که مخل امنیت اجتماعی بوده و نظم عمومی را خدشه‌دار می‌کنند.

رئیسی‌نژاد خاطر نشان کرد: با توجه به آغاز سال تحصیلی و ورود دانشجویان از شهرهای دیگر ابتدا دانشجویان باید مراقبت و مواظبت کافی از خود را داشته باشند و در این راستا دوست‌یابی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی بیان کرد: از مسئولان دانشگاه‌ها انتظار می‌رود با آغاز سال تحصیلی نشست‌هایی به منظور آگاه‌سازی دانشجویان داشته باشند و آنها را از عواقب آسیب‌های اجتماعی و شیادانی آگاه سازند که ممکن است، سلامت جسمی، روانی و ایمانی آنها را مورد تهدید قرار دهد.

این مقام قضایی متذکر شد: از شهروندان رفسنجان هم انتظار می‌رود که حس مهمان‌دوستی نسبت به دانشجویان مهمان شهر داشته باشند.

رئیسی‌نژاد در پایان اذعان کرد: دادسرا در مورد جرایم و بزهکاری افرادی که مخل امنیت اجتماعی هستند، برخورد قانونی و قاطع می‌کند و در این زمینه کوتاهی از جانب هیچ کس اتفاق نمی‌افتد.

انتهای پیام/80016/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول