اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر کرج:

اتحاد وهمدلی اعضای شورای شهر مهمترین شعار شورای چهارم است

رئیس شورای شهر کرج گفت: اتحاد و همدلی اعضای شورای شهر مهمترین شعار شورای چهارم است.

اتحاد وهمدلی اعضای شورای شهر مهمترین شعار شورای چهارم است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمود دادگو ظهر امروز در نشست مشترک اعضای شورا و مدیران شهری کرج اظهار داشت: یکی از مهمترین مائلی که سبب پیشرفت و ارائه خدمت بیشتر به مردم می‌شود حفظ اتحاد و همدلی اعضای شوراها است لذا این مهم به عنوان شعار اصلی اعضا است.

وی افزود:  اگر امروز شاهد رشد و پیشرفت در کرج هستیم نتیجه تعامل اعضا با یکدیگر و همچنین همدلی اعضا با مدیران شهرداری بوده است.

دادگو هدف و تلاش شورا برای کسب رضایت شهروندان را مهم ارزیابی کرد و افزود:  امید می‌رود این مهم محقق شده در دوره کنونی نیز تداوم داشته باشد.

رئیس شورای شهر کرج ادامه داد: تمامی اعضای شوراها باید هدفی جز توسعه، پیشرفت و آبادانی شهر نداشته باشند و با تلاش بیشتر در مسیر توسعه و آبادانی شهر گام بردارند.

دادگو لزوم توجه به ساماندهی نیروی انسانی در شهرداری را یکی از مهمترین اقدامات دانست و گفت: ساختار نیروی انسانی باید براساس شایستگی‌ها و به دور از روابط در مدیریت شهری شکل گیرد و تداوم یابد.

وی توسعه خدمات عمرانی را نیز یکی دیگر از نیازهای این کلانشهر عنوان کرد و ادامه داد: ایجاد طرح‌های عمرانی می‌تواند در توسعه و پیشرفت شهر بسیار موثر باشد.

انتهای پیام/2302/خ20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول