اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر بهبهان:

خبرنگاران شوراها را نقد منصفانه کنند

رئیس شورای اسلامی شهر بهبهان گفت: انتظار می‌رود اصحاب رسانه، شوراها را منصفانه نقد کنند.

خبرنگاران شوراها را نقد منصفانه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، نعمت‌الله دانایی صبح امروز در نشست خبری که در محل شورا برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه باید در انعکاس اخبار صحیح، توجهی ویژه داشته باشند.

وی با تبریک به اعضای شورا برای برگزیده شدن از سوی مردم افزود: به زودی برای ارتباط بیشتر و بهتر با خبرنگاران، سخنگوی شورا را معرفی و همچنین وقت ویژه‌تری به خبرنگاران اختصاص خواهیم داد.

رئیس شورای اسلامی شهر بهبهان تصریح کرد: برای پیشرفت جامعه نیاز به نقد و منتقد است تا گام‌های تعالی هر چه سریع‌تر برداشته شود.

وی خاطرنشان کرد: این نقد یقیناً از جانب خبرنگاران که وجدان بیدار جامعه هستند باید عنوان شود و در این راستا انتظار داریم اصحاب رسانه شوراها را منصفانه نقد کنند.

دانایی با بیان اینکه سخنگوی شوای بهبهان را به زودی به خبرنگاران معرفی خواهیم کرد گفت: امیدوارم این خبر از شورای اسلامی شهر اطلاع رسانی شود تا به دور از هرگونه اشتباه و خطا به مردم برسد.

وی خطاب به خبرنگاران تصریح کرد: تیترهای جنجالی نزنید زیرا موجب تشویش اذهان عمومی می‌شود و همین امر مشکلات کوچک را بزرگ‌تر جلوه خواهد داد.

انتهای پیام/72001/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول