اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

20 شهریور

نمایشگاه پاییزه تالش افتتاح می‌شود

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تالش از برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه در این شهرستان از تاریخ 20 شهریور جاری خبر داد.

نمایشگاه پاییزه تالش افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، عیسی صفی‌دوست عصر امروز در نشست صنعت، معدن و تجارت این شهرستان با اشاره به برپایی نمایشگاه پاییزه اظهار کرد: نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه تالش از 20 شهریور جاری به مدت 10 روز در سد ساحلی جنب ساختمان صندوق مهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

وی از شهروندان خواست همه روزه برای تأمین نیازهای خود از ساعت 9 صبح تا 13 و سه تا 9 عصر از نمایشگاه پاییزه بازدید کنند.

به گفته این مسئول، در نمایشگاه مذکور کالای پرمصرف این ایام عمدتاً شامل لوازم‌التحریر، کیف و کفش، پوشاک و مواد غذایی و پروتئینی با تخفیف معادل حداقل پنج تا 15 درصد در بیش از 90 غرفه عرضه می‌شود.

وی افزود: در همین راستا تعداد 15 واحد صنفی عمدتاً در زمینه عرضه لوازم‌التحریر برای برگزاری فروش‌های فوق‌العاده در تالش اعلام آمادگی کرده‌اند که با نصب پرده و پلاکارد در این مورد اطلاع‌رسانی می‌کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تالش از اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس همزمان با سراسر استان در این شهرستان خبر داد.

وی گفت: در چارچوب این طرح بازرسان اداره و اصناف تا 10 مهر امسال با حضور در سطح بازار از واحدهای صنفی و غیر صنفی مرتبط با طرح مذکور بازرسی می‌کنند.

به گفته صفی‌دوست، شهروندان تالشی می‌توانند گزارش‌های تخلفات بنگاه‌های اقتصادی را از طریق سامانه 124 ستاد خبری اداره صنعت، معدن و تجارت تالش و یا شماره 4238923 بازرسی مجمع امور صنفی این شهرستان اعلام کنند.

انتهای پیام/84002/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول