اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی کرمانشاه خبر داد

عرضه صنایع‌دستی کرمانشاه در نمایشگاه پاییزه

سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: صنایع‌دستی کرمانشاه در نمایشگاه فروش پاییزه واقع در پارک شاهد به ‌نمایش و فروش گذاشته می‌شود.

عرضه صنایع‌دستی کرمانشاه در نمایشگاه پاییزه

نصرت‌الله سپهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: صنایع‌دستی کرمانشاه در نمایشگاه فروش پاییزه واقع در پارک شاهد تا تاریخ 26 شهریورماه سال‌جاری به ‌نمایش و فروش گذاشته می‌شود.

وی عنوان کرد: نمایشگاه صنایع‌دستی برای بهبود وضعیت این هنر یک ضرورت است و محلی برای حضور بهتر و بیشتر تولیدکنندگان و اقشار هنردوست است که هنرمندان به تبادل فکری ‌هنری پرداخته و آثار و تجربیات ارزشمند خود را به معرض نمایش و فروش می‌گذارند.

سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه با بیان این‌که در نمایشگاه صنایع‌دستی بخشی از تولید استان به‌راحتی در دسترس قرار می‌گیرد، افزود: عموم مردم می‌توانند بدون دغدغه ملزمات و مایحتاج خود را از تولیدکنندگان بومی تهیه کنند.

وی از شرکت صنعتگران چرم، سنگ قیمتی و نیمه‌قیمتی و ... در این نمایشگاه خبر داد.

دعوت از هنرمندان برای شرکت در نمایشگاه طاق‌بستان

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش از صنعتگران صنایع‌دستی که کارت شناسایی صنایع‌دستی دارند، دعوت کرد در نمایشگاه صنایع‌دستی طاق‌بستان که از یکم تا 14 مهرماه سال‌جاری برگزار می‌شود، شرکت کنند.

سپهر با تاکید بر این‌که این نمایشگاه برای توسعه اشتغالزایی بومی و محلی و کمک به درآمد تولیدکنندگان و جذب گردشگران دایر می‌شود، ادامه داد: هر چه آثار تولیدی اصیل و با مواد اولیه مرغوب باشد، بازار خرید رونق پیدا می‌کند و رقابت در بین تولیدکنندگان برای تولید آثار فاخر بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/2700/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول