اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام صدا و سیمای مازندران:

خبرنگاران با بیان منصفانه برای توسعه بکوشند

قائم مقام صدا وسیمای مازندران گفت: خبرنگاران صاحبان قلم و اندیشه جامعه هستند و باید در راستای حفظ و بقای آرمان‌های نظام با بیان حقیقت و انصاف در خبر در تعالی و توسعه پایدار کشور در همه عرصه‌ها اطلاع‌رسانی کنند.

خبرنگاران با بیان منصفانه برای توسعه بکوشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، تقی صمدی صبح امروز در همایش خبرنگاران افتخاری بسیج در سپاه کربلای مازندران با بیان نقش و جایگاه رسانه‌ها در جنگ نرم گفت: امروز رسانه‌ها از جمله ابزار مهم در جنگ نرم برای تسخیر افکار و باورهای عمومی هستند که استکبار جهانی در پیشبرد اهداف خود از آن استفاده می‌کند.

وی افزود: استکبار جهانی امروزه برای تغییر سبک زندگی مردم و استحاله فرهنگی، بطن نظام اسلامی را نشانه گرفت تا با تبیین ناکارآمدی نظام سیاسی، فرهنگی و حتی ناکارآمدی رسانه‌های اسلامی به اهداف‌شان دست یابند.

قائم مقام شبکه تبرستان سانسورهای خبری را از شگرد خاص شبکه‌های غربی برای انتفاع صهیونسیت‌ها دانست و گفت: به دلیل قدرت بالای تاثیرپذیری رسانه‌ها در افکار عمومی، صهیونیست‌ها تلاش کردند که شبکه‌های غربی و معاند نظام اسلامی را در سیطره خود بگیرند تا با سانسورهای خبری و اطلاع‌رسانی کاذبانه منافع خود و استکبار جهانی را تامین کنند.

صمدی ولایت‌مداری و حفظ ارزش‌های اسلامی را تنها راه تقابل با جنگ نرم رسانه‌ای عنوان کرد و اظهار داشت: با وجود هجمه‌های عظیم رسانه‌های غربی برای براندازی خاموش این نظام مقدس، ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری، حفظ آرمان‌های والای امام راحل، دفاع مقدس و شهدا، ترویج علوم معارفی و دین‌مداری در بین جوانان همراه با بصیرت تنها راه مقابله با جنگ نرم است.

وی تصریح کرد: خبرنگاران صاحبان قلم و اندیشه جامعه هستند و باید در راستای حفظ و بقای آرمان‌های نظام با بیان حقیقت و انصاف در خبر در تعالی و توسعه پایدار کشور در همه عرصه‌ها اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/2296/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول