اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رشت:

شورای جدید شهر رشت از شورای سوم درس بگیرد

فرماندار رشت گفت: عملکرد شورای سوم شهر رشت تجربه و درسی برای شورای جدید این شهر است.

شورای جدید شهر رشت از شورای سوم درس بگیرد

سید ولی‌الله عظمتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به فعالیت دوره چهارم شوراها اظهار کرد: شوراها هر روز که می‌گذرد با قوانین بیشتر آشنا می‌شوند.

وی به فعالیت شورای چهارم شهر رشت اشاره کرد و افزود: عملکرد شورای سوم شهر رشت تجربه و درسی برای شورای جدید این شهر است.

عظمتی با بیان اینکه جلسه‌های توجیهی برای اعضای جدید شورای شهر رشت برگزار شده است، تصریح کرد: کلاس‌های آموزشی برای شوراها برگزار می‌شود و این امر می‌تواند بسیاری از دغدغه‌ها را برطرف کند.

فرماندار رشت بر استفاده از تجربه افراد صاحب‌نظر توسط شورای شهر رشت تاکید کرد و گفت: تذکر لازم از طرف دستگاه‌های نظارتی به شورای مذکور داده شده است و امیدواریم شهر رشت بتواند موفقیت‌های چشمگیری در آینده کسب کند.

وی انتخاب شهردار را مربوط به شورای شهر دانست و خاطرنشان کرد: ترکیب اولیه اعضای هیئت رئیسه در نخستین جلسه مشخص شد و اعضای شورای رشت می‌توانستند شهردار یا سرپرست برای شهرداری انتخاب کنند و در اقدام نخست سرپرست جدید را منصوب کردند.

عظمتی با اشاره به اهمیت کلانشهر رشت، یادآور شد: شورای رشت باید شهرداری را در نظر بگیرد که از مدیریت قوی و پویا برخوردار بوده و آشنا به مسائل شهرداری باشد و بتواند سازوکار موفقی را ارائه کند.

*راه‌اندازی 6 طرح جدید سالم‌سازی دریا در ساحل رشت

فرماندار رشت در ادامه به ساماندهی ساحل این شهرستان اشاره کرد و افزود: سالانه گردشگران بسیاری برای استفاده از مواهب الهی به گیلان سفر می‌کنند.

وی از افتتاح پنج طرح سالم‌سازی دریا برای خواهران و پنج طرح دیگر برای آقایان در ساحل رشت خبر داد و اظهار کرد: شش طرح جدید سالم‌سازی دریا در ساحل رشت راه‌اندازی می‌شود.

عظمتی با بیان اینکه مناطق شناممنوع به دهیاری‌ها واگذار شده است، تصریح کرد: دهیاران امکانات اولیه از جمله سرویس‌های بهداشتی برای استفاده گردشگران را در مناطق ساحلی ایجاد کردند.

فرماندار رشت واگذاری مناطق شناممنوع به دهیاران را سبب کاهش غریق در این مناطق عنوان کرد و گفت: دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی در مناطق ساحلی حضور فعال دارند.

وی تعداد غرق شدگان ساحل رشت از ابتدای تابستان سال جاری تاکنون را چهار نفر اعلام کرد و یادآور شد: سال گذشته 16 نفر در مدت مذکور در ساحل رشت غرق شدند.

انتهای پیام/84001/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول