اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ایام ولادت حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود

اجرای 19 عنوان برنامه در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج همدان

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: به مناسبت ایام ولادت حضرت معصومه(س) 19 عنوان برنامه در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج همدان اجرا می‌شود.

اجرای 19 عنوان برنامه در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج همدان

زهرا شیخ‌علیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده برای دهه کرامت اظهار داشت: برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه (س)، تجلیل از دختران نمونه بسیجی، برگزاری مسابقه نقاشی مروارید کویر و برگزاری کارگاه عفاف و حجاب از جمله این برنامه‌ها هستند.

وی با بیان اینکه زیارت امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) در این ایام در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج همدان قرائت می‌شود، افزود: تفسیر حدیث سلسله‌الذهب، سرکشی از حلقه‌های صالحین، سرکشی از خانواده‌های شهدا، عیادت از بیماران در بیمارستان و سرکشی از خانواده‌های بی‌بضاعت از دیگر برنامه‌های اجرایی هستند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: در این ایام مبارک تهیه جهیزیه برای افراد نیازمند و برپایی کارگاه آموزشی آئین همسرداری نیز صورت می‌گیرد.

وی گفت: اجرای طرح احسان قرآن، بررسی سبک زندگی حضرت معصومه (س)، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی و هنری از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده هستند.

شیخ‌علیان در ادامه به بیان نقش بسیج جامعه زنان در بصیرت‌افزایی دختران پرداخت و گفت: ترویج فرهنگ خودباوری و اعتماد به نفس در بین بسیج جامعه زنان، پرهیز از تجمل‌گرایی، توجه به نقش‌ زنان در خانواده و اجتماع در قالب کارگاه‌ها و حلقه‌های صالحین از جمله اهداف بسیج جامعه زنان در بصیرت‌افزایی دختران است.

وی افزود: توجه به تقویت نقش زنان در توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور و فراهم کردن فضای تبلیغی مناسب در کشور را نیز می‌توان از جمله نقش‌های بسیج جامعه زنان در بصیرت‌افزایی دختران و زنان دانست.

انتهای پیام/2499/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول