اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره ‌ارشاد ‌اصفهان خبر داد

آغاز نمایشگاه کتاب اصفهان از 4 شهریور با حضور 350 ناشر

معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان، گفت: در نهمین نمایشگاه کتاب اصفهان 350 ناشر از ناشران برتر کشور حضور دارند.

آغاز نمایشگاه کتاب اصفهان از 4 شهریور با حضور 350 ناشر

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید محمد قلمکاریان ظهر امروز در نشست مطبوعاتی نهمین نمایشگاه کتاب اصفهان، اظهار کرد: نمایشگاه کتاب اصفهان، از چهارم تا نهم شهریورماه با حضور 350 ناشر از سراسر کشور برگزار می‎شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه کتاب امسال با هدف افزایش و گسترش فرهنگ کتابخوانی برگزار می‎شود، افزود: در بخش جنبی این نمایشگاه برنامه‎هایی همچون جشن کتاب، جنگ‎های شبانه، مسابقات پرسش و پاسخ و نشست‎های کتابخوانی برگزار می‎شود.

معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان ادامه داد: روزهای برگزاری نمایشگاه کتاب دارای نام‎های خاصی است و نهمین نمایشگاه کتاب اصفهان با شعار "کتاب خوب را بخوانیم و به دوستانمان هدیه دهیم" برگزار می‎شود.

وی ادامه داد: در زمینه اطلاع‌رسانی این نمایشگاه، مطبوعات و خبرگزاری‎های استان برای توسعه فرهنگ کتابخوانی رسالت سنگینی بر دوش دارند که باید در این زمینه کوشا باشند.

قلمکاریان گفت: علاقمندان به شرکت در نمایشگاه کتاب می‌توانند بن‎های الکترونیکی 200 هزار ریالی ویژه عموم، 300 هزار ریالی و 500 هزار ریالی ویژه دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد به بالا دریافت کنند.

وی ادامه داد: همچنین در این سایت فضایی برای استعلام موجودی کتب نمایشگاه ترتیب داده شده است که می‎توان به استعلام کتاب موردنظر در سایت پرداخت.

انتهای پیام/63019/غ20/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول