اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت

نمایشگاه کتاب در اراک گشایش یافت / حضور 18 ناشر برگزیده کشوری

به مناسبت هفته دولت نخستین نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی شرکت سهامی آب منطقه‌ای استان مرکزی گشایش یافت.

نمایشگاه کتاب در اراک گشایش یافت / حضور 18 ناشر برگزیده کشوری

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای استان مرکزی صبح امروز در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت گفت: این نمایشگاه برای نخستین بار به ‌صورت تخصصی و عمومی به مدت هشت روز در محل ساختمان ستاد این شرکت برپا شده است و پذیرای علاقمندان عرصه فرهنگی خواهد بود.

مسعود بهاری افزود: در این نمایشگاه بیش از سه هزار عنوان کتاب شامل موضوعات مختلف از قبیل تازه‌های نشر کتاب، مباحث قرآنی، حقوق، مهندسی، ادبیات، تاریخ، دفاع مقدس، انقلاب اسلامی، خانواده و دیگر عناوین عمومی به نمایش درآمده است.

وی اظهار کرد: کتب ارائه شده در این نمایشگاه که با حضور 18 ناشر برگزیده کشوری برگزار شده است با 20 درصد تخفیف در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای مرکزی ادامه داد: همچنین 500 عنوان نرم‌افزار در قالب لوح فشرده در موضوعات مختلف در این نمایشگاه به بازدید کنندگان عرضه خواهد شد.

وی ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی را از اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد و ادامه داد: توجه به مقوله فرهنگ و فرهنگ‌‌سازی از ضروریات جامعه امروزی است و برپایی نمایشگاه کتاب می‌تواند کمک شایانی به ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین نسل جوان کند.

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای مرکزی تاکید کرد: ایجاد تعامل و توسعه فعالیت‌های فرهنگی در بین دستگاه‌های اداری در واقع انگیزه‌ای برای برپایی این نمایشگاه کتاب شد تا علاوه بر ارائه محصولات فرهنگی و تخصصی به علاقمندان، این همکاری گسترش یابد.

انتهای پیام/87001/ز20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول