اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان:

جایگاه‌های عرضه سوخت استان به 108 باب رسید

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، روند ساخت جایگاه‌های جدید در استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در سه سال گذشته تعداد جایگاه‌های استان از 75 باب به 108 باب افزایش یافت.

جایگاه‌های عرضه سوخت استان به 108 باب رسید

فریدون یاسمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به اینکه این اقدام با مشارکت بخش خصوصی و تلاش و همکاری پرسنل منطقه کردستان افزایش یافته است، اظهار کرد: توسعه جایگاه‌های عرضه سوخت در این استان ضروری است و باید مورد توجه بیش از پیش قرار گیرد.

وی افزود: هم‌اکنون 60 باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و 48 باب جایگاه CNG وظیفه سوخت‌رسانی به مردم منطقه کردستان را به عهده دارند.

وی با اشاره به احداث جایگاه عرضه سوخت در استان یادآور شد: عملیات احداث 16باب جایگاه عرضه نیز در دست اقدام است که 3 باب از آنها در شرف افتتاح است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان همچنین با اشاره به کاهش میزان زمان انتظار همشهریان در صف‌های جایگاه‌های CNG از احداث 6 باب جایگاه دیگر در سطح منطقه خبر داد و گفت: با احداث این جایگاه‌ها تعداد جایگاه‌های  CNGاستان به 54 باب افزایش می‌یابد.

یاسمی با بیان اینکه سوخت مورد نیاز استان از مبادی مختلفی تأمین می‌شود، افزود: سوخت مورد نیاز نواحی سقز و بانه از میاندوآب و تبریز، سوخت دیواندره از انبار نفت سنندج، سوخت نواحی بیجار، قروه و دهگلان از انبار نفت همدان، سوخت سنندج، کامیاران، دیواندره و مریوان از انبار نفت سنندج همچنین بنزین سوپر مورد نیاز استان از تهران تامین می‌شود.

به گفته وی، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان هم‌اکنون دارای 9 ناحیه، چهار باب تاسیات نفتی با ظرفیت ذخیره‌سازی 97 میلیون لیتر، یک واحد سوخت‌گیری هواپیمایی با ظرفیت ذخیره‌سازی 250 هزار لیتر، 108 باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و CNG، 10 باب تاسیسات گاز مایع و 226دستگاه نفتکش ناوگان حمل ونقل فرآورده‌های نفتی است.

وی در پایان اضافه کرد: موارد ذکر شده با تلاش و همکاری پرسنل منطقه  وظیفه تامین سوخت شهروندان و مصرف‌کنندگان عمده و خرد استان کردستان را بر عهده دارد و با وجود زیرساخت‌های کشاورزی و دامپروری، صنایع، کارخانه‌ها و نیروگاه گازی در سطح استان، رسالت خود را در تامین و توزیع سوخت مورد نیاز هموطنان به خوبی انجام داده است.

انتهای پیام/79007/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول