اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پردیس عنوان کرد

استقرار جایگاه سوخت‏رسانی موقت در پردیس

فرماندار شهرستان پردیس گفت: با توجه به زیاده‏خواهی بخش خصوصی در تنها جایگاه عرضه سوخت شهر پردیس استقرار جایگاه سوخت‏رسانی موقت در دستور کار قرار گرفته است.

استقرار جایگاه سوخت‏رسانی موقت در پردیس

ایرج بیگدلو امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران با اشاره به معضلات تنها جایگاه سوخت شهر پردیس اظهار داشت: این جایگاه سوخت از سال 89 راه‏اندازی شده و به بهره‏برداری رسیده است.

وی گفت: بدهی‏های این جایگاه به شرکت ملی گاز و شرکت ملی پخش فرآورده‏های نفتی از نیمه دوم سال 89 تجمیع شده است.

بیگدلو افزود: این در حالی است که این جایگاه در زمان احداث از چهار میلیارد ریال اعتبارات بلاعوض و بیش از 12 میلیارد ریال تأسیسات رایگان سی.ان.جی برخوردار شده است.

وی با اشاره به فضای مسکوت مانده حدود هزار متر مربعی این جایگاه که برای مصارف تجاری و تغییر کاربری‏های احتمالی از سوی مسئولان جایگاه کنار گذاشته شده است، تصریح کرد: گران‏ شدن قیمت مغازه‏ها و واحدهای تجاری در پردیس که به طور نمونه در میدان «عدالت» به متری حدوداً 600 تا 700 میلیون ریال رسیده، سبب شده تا زیاده‏خواهی‏های بخش خصوصی را شاهد باشیم.

فرماندار شهرستان پردیس اضافه کرد: در حالی که بخش خصوصی در این جایگاه به عرضه نقدی گاز و بنزین مبادرت می‏کند، از پرداخت بدهی‏های خود به دولت سر باز می‏زند.

وی گفت: این جایگاه هم‏اینک 18 میلیارد ریال پول بنزین و هشت میلیارد و 500 میلیون ریال پول گاز به بخش دولتی بدهکار است؛ اما هر زمان که پای حساب و کتاب به میان آمد، مغلطه و شلوغ‏کاری کرده است.

بیگدلو یادآور شد: هر چند فرمانداری مسئول وصول مطالبات دستگاه‏های دیگر تابعه شهرستان نیست، اما تاکنون بیش از 10 جلسه برای حل اختلافات مالی موجود وقت گذاشته شده است.

فرماندار شهرستان پردیس با تأکید بر اینکه زیاده‏خواهی بخش خصوصی منجر به بروز این مشکلات شده، خاطرنشان کرد: با انجام مکاتبات لازم، استقرار جایگاه سوخت‏رسانی موقت در شهر، در دستور کار قرار گرفته است.

نماینده عالی دولت در شهرستان پردیس گفت: اجرایی‏ شدن این مهم به دو میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار نیاز دارد که مقرر شد از سوی شرکت «کوزو» جانمایی و هزینه شود.

انتهای پیام/2568/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول