اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران:

شوش 4 جایگاه سوخت CNG دارد/ قطع جایگاه سوخت شهرک سلمان فارسی به دلیل بدهی

روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با ارائه توضیحاتی بیان کرده است: شهرستان شوش مجهز به چهار جایگاه سوخت CNG است که سه جایگاه آن راه‌اندازی شده است.

شوش 4 جایگاه سوخت CNG دارد/ قطع جایگاه سوخت شهرک سلمان فارسی به دلیل بدهی

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در واکنش به گزارش منتشر شده تحت عنوان «تعطیلی جایگاه‌های CNG در شوش/ صف‌های طولانی در انتظار سوخت‌گیری» در این خبرگزاری، توضیحاتی را ارائه کرد.

این شرکت در این توضیحات عنوان کرده است: بر اساس برنامه‌ریزی به عمل آمده از سوی مدیریت طرح و احداث جایگاه‌های CNG در شهرستان شوش طراحی و ساخت چهار جایگاه CNG مکان‌یابی شد که سه جایگاه آن برابر طرح زمان‌بندی اعلام شده به موقع تجهیز و راه‌اندازی شد و جایگاه چهارم شهرستان نیز با 100 درصد آمادگی در ماه جاری تجهیز و راه‌اندازی موقت شد تا پس از شناسایی بهره‌بردار واجد شرایط به طور دائم در سرویس‌دهی قرار گیرد.

همچنین آورده شده است: انشعاب گاز جایگاه شهرک سلمان فارسی در هفته اول خردادماه سال‌جاری به علت بدهی و عدم پرداخت پول گاز مصرفی از سوی بهره‌بردار توسط شرکت ملی گاز ایران به‌صورت موقت قطع شد که با تدابیر اتخاذ شده و پرداخت قبوض گاز مصرفی از سوی بهره‌بردار، جایگاه مذکور در سرویس‌دهی قرار گرفت.

انتهای پیام/72001/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول