اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم رزن در مجلس مطرح کرد

عدم اعلام گزینه‌ای از سوی مجمع نمایندگان به عنوان استاندار همدان

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی گفت: فعلاً گزینه‌ای از سوی مجمع نمایندگان برای تصدی پست استانداری همدان مشخص نشده است.

عدم اعلام گزینه‌ای از سوی مجمع نمایندگان به عنوان استاندار همدان

عطاء‌الله سلطانی‌صبور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص گمانه‌زنی‌های اخیر در مورد استاندار همدان اظهار داشت: این گزینه‌ها بیشتر در مطبوعات مطرح شده و از سوی مجمع نمایندگان گزینه‌ای مشخص نشده است.

وی گفت: اخیراً جلسه‌ای توسط مجمع نمایندگان برگزار شد که در آن گزینه‌های طرح شده از سوی مطبوعات و رسانه‌ها و دیدگاه‌های آنان طرح شد اما هیچ حرفی از گزینه‌ای به میان نیامد.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه استاندار فعلی همدان توانسته مسائل را به خوبی مدیریت کند، ابراز داشت: اگر دولت در خصوص گزینه پیشنهادی استاندار همدان از نمایندگان، نظرخواهی کند، بنده موافق ادامه فعالیت استاندار فعلی هستم.

وی با بیان اینکه باید فردی توانمند، متعهد و متخصص مدیریت استان را عهده‌دار شود، افزود: استان همدان دارای ظرفیت بالایی در بخش‌های مختلف است که باید به فعلیت برسد.

سلطانی‌صبور در پایان سخنانش توجه به نیروهای کارآمد و توانمند و میدان دادن به آنها را یکی از ضروریات دانست و از استاندار خواست نسبت به این امر توجه لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/89002/ک20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول