اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرج در مجلس:

البرز نیازمند استانداری متخصص و آشنا با مشکلات مردم است

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: استان البرز نیازمند استانداری است که دارای کاردانی و تخصص بوده و با مشکلات مردم و استان آشنا باشد.

البرز نیازمند استانداری متخصص و آشنا با مشکلات مردم است

محمدجواد کولویند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: استان البرز به دلایل مختلف از جمله موقعیت جغرافیایی و نزدیکی به پایتخت و بافت جمعیتی ویژه‌ای که دارد، در مجموع دارای شرایط خاصی است.

وی تصریح کرد: به عنوان نمونه از نظر جمعیتی در این استان هم با تراکم و تعداد جمعیت بالا روبه‌رو هستیم و هم فرهنگ‌ها و اقوام مختلف در این استان در کنار هم ساکن هستند و به همین دلیل است که از کرج مرکز استان البرز به عنوان ایران کوچک یاد می‌شود.

نماینده مردم کرج در خانه ملت ادامه داد: به طور قطع اداره این استان با توجه به ویژگی‌های خاصی که دارد، با دیگر استان‌ها که از جمعیت کمتری برخوردار بوده و دارای فرهنگ یک‌دستی است، تفاوت دارد.

کولویند افزود: همچنین جمعیت بالای استان البرز به ویژه در کرج و همچنین مهاجرپذیر بودن این استان موجب شده که برنامه‌ریزی برای اداره کلان البرز نیازمند توانمندی‌، کاردانی،‌ تخصص و صد البته آشنا به مشکلات خاص استان است.

وی با اشاره به آغاز به کار دولت جدید و احتمال تغییرات مدیریتی در استان البرز گفت: در صورتی که دولت و وزارت کشور به این نتیجه برسد که مدیریت استانداری در البرز باید تغییر کند، ما انتظار داریم که فردی شناخته شده، کارآمد، متخصص، بومی و آشنا به نیازها و کاستی‌ها و مشکلات استان برای این سمت معرفی و انتخاب گردد.

* همه باید برای اداره بهتر استان تلاش کنند

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش که آیا هماهنگی و رایزنی با نمایندگان مردم در مجلس برای انتخاب استاندار البرز صورت گرفته است؟ گفت: معرفی و انتخاب استاندار از جمله وظایف وزارت کشور است، اما در ادوار گذشته برای این تصمیم مهم همواره رایزنی و مشورت‌هایی با مدیران استانی و شهرستانی صورت گرفته است.

کولویند گفت: اگر چه انتخاب استاندار موضوع مهم و حساسی در حوزه مدیریتی است، اما همه باید نگاهی کلان‌تر به موضوع داشته و بنا را بر تعامل و همکاری سازنده بگذاریم تا بتوانیم خدماتی شایسته مردم فهیم و با بصیرت استان عرضه کنیم.

وی تاکید کرد: بنابراین من معتقدم که در اداره استانی به اهمیت و حساسیت البرز، همه باید مشارکت و همراهی داشته باشند و خوشبختانه این روحیه در میان نمایندگان مردم ساکن البرز در مجلس شورای اسلامی وجود دارد.

کولویند در پایان گفت: امیدواریم بهترین تصمیم برای اداره استان البرز از سوی مسئولان ارشد دولت و وزارت کشور اتخاذ شود و به طور قطع مدیران و چهره‌های سیاسی و شناخته شده استان همراهی و همکاری لازم را با مدیریت استانداری همچون گذشته خواهند داشت.

انتهای پیام/2302/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول