اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

حضور استاندار مازندران در کنار ملی‌پوشان کشتی و قایقرانی

استاندار مازندران به همراه مدیرکل ورزش و جوانان استان در اردوی تیم‌های ملی کشتی و قایقرانی حاضر شدند.

حضور استاندار مازندران در کنار ملی‌پوشان کشتی و قایقرانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از  شهرستان ساری، سیدعلی‌اکبر طاهایی که دیروز جایش را پس از حدود چهار سال به ربیع فلاح سپرد در آخرین روزهای مدیریت بر استانداری مازندران امروز به همراه احمد سعادتمند مدیرکل ورزش و جوانان استان در اردوی تیم‌های ملی کشتی و قایقرانی حاضر شدند.

در این سفر که علی‌اصغر ثمربخش و سلمان قادری رئیس و نایب رئیس هیئت کشتی و همچنین مهرداد وکیلیان سرپرست هیئت قایقرانی نیز حضور داشتند، به منظور ایجاد انگیزه و روحیه بیشتر ملی‌پوشان به ویژه ملی‌پوشان مازندرانی، این ملاقات و سفر صورت گرفت.

استاندار مازندران در این سفر برای ملی‌پوشان مازندرانی جوایزی نیز در نظر گرفتند که توسط مدیرکل به ورزشکاران مازندرانی اهدا شد.

در حال حاضر تیم ملی کشتی آزاد کشورمان که برای شرکت در رقابت‌های جهانی 2013 بوداپست مجارستان آماده می‌شود در ترکیب هفت‌نفره تیم ملی، پنج کشتی‌گیر از مازندران هستند.

همچنین در ترکیب تیم ملی قایقرانی نیز از 28 ملی‌پوش در حال حاضر 10 ورزشکار از مازندران هستند که به خاطر حضور ملی‌پوشان زیاد در این دو اردو، این ملاقات با هماهنگی مدیرکل ورزش و جوانان استان صورت گرفت.

به گزارش فارس، مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران به همراه استاندار در سفرهای گذشته خود نیز در اردوی تیم‌های ملی والیبال، بسکتبال و کشتی نیز با ملی‌پوشان مازندرانی ملاقات کردند.

انتهای پیام/86005/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول