اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حمایت فرهنگی استاندار البرز از «خاطرات یک روزنامه‌فروش»

استاندار البرز بر حمایت از فعالان عرصه فرهنگی تاکید کرد و با دستوری مبنی بر خرید نسخه‌هایی از کتاب «خاطرات یک روزنامه‌فروش» نوشته محمد ابراهیم رنجبر امیری اولین قدم را برای تحقق این مهم برداشت.

حمایت فرهنگی استاندار البرز از «خاطرات یک روزنامه‌فروش»

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری البرز، محمد ابراهیم رنجبر امیری در دیدار با دکتر اصغر عربیان با اهدای یک جلد از کتاب خود به دیدار وی آمد.

اصغر عربیان استاندار البرز در این دیدار صمیمی تلاش در عرصه فرهنگ و هنر را رسالتی عظیم عنوان کرد و گفت: حرکت در این مسیر نیازمند مطالعه و پشتکار شبانه‌روزی است که اگر با عشق و علاقه گره بخورد می‌تواند خروجی مطلوبی داشته باشد.

وی افزود: استفاده از تجربیات گرانبهای فعالان این عرصه راهگشای بسیاری از مسائل است که امید می‌رود بیش از پیش مورد توجه مسئولان ذیربط قرار گیرد.

کتاب «خاطرات یک روزنامه‌فروش» در هفتاد سال فروشندگی مطبوعات، نوشته محمد ابراهیم رنجبر امیری است که در آن به روایتی چند از روزنامه‌ها و روزنامه‌فروشی‌ها از کودتای 1299 تا انقلاب اسلامی 1357 پرداخته است.

گفتنی است این کتاب در آئین بزرگداشت روز خبرنگار با حضور استاندار البرز و 220 نفر از اصحاب رسانه رونمایی شد.

انتهای پیام/2302/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول