اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف مازندران خبر داد

برپایی همایش روز تکریم امامزادگان در ساری

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران از برگزاری همایش تکریم امامزادگان استان مازندران در ملامجدین ساری خبر داد.

برپایی همایش روز تکریم امامزادگان در ساری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت الاسلام ستار علیزاده ظهر امروز در حاشیه بازدید از امامزاده عباس (ع) ساری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن پنجم ذی القعده روز تکریم و بزرگداشت امامزادگان، همایش تکریم و بزرگداشت امامزادگان استان مازندران برگزار می‌شود.

علیزاده با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی در امام زادگان استان مازندران در هفته کرامت، گفت: برنامه‌های فرهنگی به مناسبت تولد امام رضا (ع) در بیش از 200 بقعه متبرکه استان مازندران برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران به برگزاری همایش‌های تکریم از امامزادگان استان مازندران اشاره کرد و بیان داشت: همایش تکریم امامزادگان در روزهای گذشته در چندین امامزاده استان مازندران با برنامه‌های فرهنگی برگزار شد.

علیزاده تصریح کرد: از فردا همایش تکریم امامزادگان در 15 امامزاده و بقاع متبرکه در 14 شهرستان استان مازندران برگزار می‌شود.

وی محوریت برگزاری مراسم‌های تکریم از امامزادگان استان مازندران را در ملامجدین ساری عنوان کرد و افزود: فردا با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، علما، هیئت‌های امنای مساجد و امام‌زادگان استان مازندران، همایش تکریم از امام زادگان و بقاع متبرکه استان مازندران همزمان با سراسر کشور در ملامجدین ساری برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران هدف از اجرای این برنامه را ترویج و گسترش فضایل و مناقب اهل بیت در راستای بنیه دینی و مذهبی و تبدیل امامزادگان به قطب فرهنگی دانست و اظهار داشت: همایش روز امامزادگان و اماکن مذهبی و متبرکه با هدف تجلیل و تکریم مقام بزرگ این امام‌زادگان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2296/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول