اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرستان زابل صورت می‌گیرد

برگزاری همایش بزرگداشت امام‌زادگان در دهه کرامت

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان گفت: همایش بزرگداشت امام‌زادگان به‌ مناسبت دهه کرامت در زابل برگزار می‌شود.

برگزاری همایش بزرگداشت امام‌زادگان در دهه کرامت

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان و به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام هادی جعفری‌راد اظهار داشت: فعالیت‌ در راستای شناساندن ائمه معصوم(ع) نوعی عبادت است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان بیان کرد: دهه کرامت را قدر بدانیم و نسبت به برگزاری جشن‌های این دهه نگاه ویژه و خاص داشته باشیم.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان افزود: اعزام 15 نفر از مبلغان در سطح مساجد برای ایراد سخنرانی مذهبی، برگزاری کرسی تلاوت نور، برپایی ایستگاه صلواتی، تجلیل از زوجین جوان، آذین‌بندی و چراغانی شهر، نصب و توزیع پلاکارد و مسابقه نامه‌ای به امام رضا(ع) از جمله برنامه‌های دهه کرامت در زاهدان است.

جعفری‌راد تصریح کرد: پخش دعای خاص امام رضا(ع) از شبکه استانی هامون، برگزاری حلقه‌های تربیتی صالحین، اعزام 105 نفر از بانوان و آقایان به مشهد مقدس، برگزاری جشن‌های کرامت در مساجد استان و بازدید رایگان از موزه جنوب شرق کشور از دیگر برنامه‌ها در این دهه است.

وی گفت: همایش بزرگداشت امام‌زادگان در زابل، توزیع بسته‌های فرهنگی، نورافشانی و به اهتزار در آوردن پرچم متبرک شده به مسجد جمکران نیز از دیگر برنامه‌های دهه کرامت در سیستان و بلوچستان است.

انتهای پیام/75004/خ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول