اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ششمین روز از هفته دولت صورت گرفت

افتتاح مدرسه راهنمایی روستای سیاهمکان دیلم با حضور مسئولان

در ششمین روز از هفته دولت مدرسه راهنمایی روستای سیاهمکان دیلم با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار افتتاح شد.

افتتاح مدرسه راهنمایی روستای سیاهمکان دیلم با حضور مسئولان

به گزارش خبرگزاری فارس از دیلم، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان بوشهر صبح امروز در این مراسم گفت: مدرسه راهنمایی استقلال روستای سیاهمکان با 470 متر زیربنا دارای سه کلاس است که 3 میلیارد و 200 میلیون ریال صرف ساخت آن شده است.

احمد مرادی افزود: این واحد آموزشی روستایی دارای، 70 متر سرایداری، یکهزار متر محوطه سازی و 150 متر دیوارکشی است که اعتبارات آن از محل اعتبارات تخریب و نوسازی مدارس تامین شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون 3 هزار و 300 کلاس درس فرسوده تاکنون در استان بوشهر تخریب و بازسازی شده است تصریح کرد: این مدرسه جزو مدارسی است که از سال 85 به عنوان طرح تخریب و بازسازی مدارس در دستور کار بازسازی قرار گرفته و امروز شاهد بهره برداری از آن هستیم.

مدیر آموزش و پرورش دیلم نیز گفت: این مدرسه در مجتمع آموزشی روستایی شهرستان دیلم قرار دارد که دارای دو اتاق دفتری و مشاوره، آزمایشگاه، سالن امتحانات و نمازخانه است.

رضا عبدالهی با بیان اینکه مجتمع آموزشی یاد شده دارای 6 مدرسه است افزود: این مجتمع در مسیر روستاهای سیاهمکان، گزلوری، بنه اسماعیل، کنارکوه، بنه خاطر و بیدو قرار دارد

وی افزود: با توجه به پراکندگی جمعیت روستایی در این شهرستان حتی روستاهای 3، 8 و 10 دانش‌آموز وجود دارد.

وی گفت: دیلم 5 هزار و 470 نفر دانش‌آموز دارد که روستای سیاهمکان از توابع بخش مرکزی شهرستان دیلم است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر در مراسم افتتاح این مدرسه گفت: از بدو انقلاب تاکنون خدمات چشمگیری به روستاهای کشور به وی‍ژه این استان شده که قابل مقایسه با دوران قبل از انقلاب نیست.

محمدحسن پرآور تصریح کرد: امروز کشور ایران به یمن و برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و زیرسایه ولایت و رهبرمعظم انقلاب، امن‌ترین و آرام‌ترین کشور در منطقه است.

انتهای پیام/66006/ع30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول