اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کانون بازنشستگان نیروی انتظامی استان اصفهان خبر داد

حضور 8 هزار نیروی بازنشسته انتظامی در استان اصفهان

رئیس کانون بازنشستگان نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: 8 هزار نفر بازنشسته و مستمری‌بگیر نیروی انتظامی در استان شناسایی شده‌اند.

حضور 8 هزار نیروی بازنشسته انتظامی در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، نعمت‌الله دهقانی صبح امروز در جمع بازنشستگان نیروی انتظامی شهرستان گلپایگان اظهار کرد: حدود 8 هزار نیروی بازنشسته و مستمری‌بگیر نیروی انتظامی در استان اصفهان شناسایی شده‌اند که حدود نیمی از آنها در مرکز استان و مابقی در شهرستان‌ها زندگی می‌کنند.

وی با بیان اینکه در شهرستان‌های کاشان، شهرضا و گلپایگان بیشترین تعداد نیروی بازنشسته و مستمری‌بگیر نیروی انتظامی حضور دارند، تصریح کرد: در این شهرستان‌ها نمایندگی کانون بازنشستگان فعال است و از شهرستان‌های خمینی‌شهر و شاهین‌شهر هم درخواست تاسیس نمایندگی شده است. 

رئیس کانون بازنشستگان نیروی انتظامی استان اصفهان هدف از برپایی محافل انس را بهانه‌ای برای گردهم آمدن نیروهای بازنشسته عنوان کرد و گفت: ادای احترام به پیشکسوتانی که پس از یک عمر تلاش و خدمت‌رسانی در راه آرمان‌های ایران اسلامی به افتخار بازنشستگی نائل شده‌اند، افتخاری بزرگی است.

وی خاطرنشان کرد: اعزام به اماکن سیاحتی و زیارتی، تحویل بن کالا و همچنین پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه با نام «حبیب بن مظاهر» به مبلغ 20 میلیون ریال و پرداخت وام توانمندسازی به مبلغ 10 میلیون ریال از جمله اقداماتی است که در کانون‌های بازنشستگی نیروهای انتظامی اجرا می‌شود.

دهقانی با بیان اینکه تحرک و انجام فعالیت‌های ورزشی مهم‌ترین عامل برای حفظ سلامت جسمی و روحی افراد میانسال جامعه است، اظهار کرد: با هدف تقویت بنیه جسمانی بازنشستگان، افزایش اعتماد به نفس و تقویت روحیه آنان کوه گشت‌های خانوادگی و کوهنوردی انجام می‌شود.

*252 نیروی بازنشسته انتظامی در گلپایگان شناسایی شده است

مسئول کانون بازنشستگان نیروی انتظامی گلپایگان نیز به بیان عملکرد این کانون پرداخت و اظهار کرد: کانون بازنشستگان نیروی انتظامی گلپایگان در پنجم اسفندماه سال گذشته در جوار ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان تاسیس شده است.

مهدی ابوالقاسمی از شناسایی و تشکیل پرونده برای 252 نیروی بازنشسته در گلپایگان خبر داد و تاکید کرد: تاکنون 120 مستمری‌بگیر شناسایی شده‌اند و همچنین طی این مدت 389 سبد غذایی کالا بین بازنشستگان و تعدادی از مستمری‌بگیران این شهرستان توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: 21 نفر از بازنشستگان که دارای بیماری‌های خاص و یا فرزندان معلول بوده‌اند نیز شناسایی شده‌اند.

ابوالقاسمی با بیان اینکه 36 نفر از بازنشستگان نیروی انتظامی گلپایگان از امکانات رفاهی برخوردار شده‌اند، اضافه کرد: این افراد از امکانات اماکن رفاهی و تفریحی شهرهای زیارتی بهره‌مند شده‌اند.

*بازنشستگان سرمایه‌های ارزشمند ناجا هستند

فرماندهی انتظامی شهرستان گلپایگان نیز اظهار کرد: بازنشستگان سرمایه‌های ارزشمند ناجا هستند که امروز پس از سال‌ها خدمت صادقانه به کشور با کوله باری از تجربه در خدمتشان هستیم.

محمد علی یوسلیانی گفت: این برنامه‌ها به منظور تجدید دیدار پیشکسوتان و ایجاد نشاط و سلامت روحی آنان برگزار شده است.

انتهای پیام/63014/ز40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول