اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور گسترده مردم صورت گرفت

برگزاری مراسم گرامیداشت 2 شهید نیروی انتظامی در لامرد

مراسم گرامیداشت دو تن از شهدای نیروی انتظامی شهرستان لامرد با حضور گسترده مردم این شهرستان برگزار شد.

برگزاری مراسم گرامیداشت 2 شهید نیروی انتظامی در لامرد

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، مراسم گرامیداشت دو تن از شهدای منطقه انتظامی لامرد ستوان دوم مسلم صفری اشکوری و استوار یکم جواد شرفی که عصر روز جمعه گذشته اولین روز از شهریور ماه جاری در درگیری با یک قاتل فراری در یکی از باغ‌های بخش علامرودشت از توابع شهرستان لامرد به درجه رفیع شهادت نائل آمده بودند امروز در حسینیه اعظم حضرت زینب (س) شهر لامرد برگزار شد.

در این مراسم که ائمه جمعه و جماعات، فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی، مسئولان ادارات و آحاد مردم حضور داشتند، امام جمعه لامرد در سخنانی مقام و جایگاه شهدا را بسیار والا و ارزشمند برشمرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی به منظور ایجاد امنیت پایدار خود را به آب و آتش می‌زند.

حجت‌الاسلام سید علی اصغر هاشمی افزود: امروز این افتخار بزرگ نصیب نیروی انتظامی شده است که در راستای ایجاد امنیت مردم دو تن از جوانان آزاده آن به شهادت برسند.

وی ادامه داد: نیروهای انتظامی بر اساس ماموریت کاری خود همیشه مهاجر هستند که این امری فی‌سبیل‌الله است.

امام جمعه لامرد با بیان اینکه با حضور به‌موقع دیگر نیروهای انتظامی در درگیری با قاتل فراری شاهد شهدای دیگر نیروها نبودیم و این شرور نیز به هلاکت رسید گفت: چنین افراد شروری از هیچ جنایتی باکی ندارند.

هاشمی شهیدی امنیت را بالاترین نعمت هر جامعه دانست و بیان داشت: هر زمانی که نیروهای نظامی با قدرت تمام در صحنه بوده‌اند دشمن کم‌تر سوء استفاده کرده است.

وی ادامه داد: امروز امنیت پایدار نه تنها در شهرستان لامرد بلکه در تمام ایران برقرار و کشور ما از لحاظ امنیتی و اطلاعاتی در نخستین رتبه خاورمیانه است.

هاشمی شهیدی اضافه کرد: افراد شرور انسان نیستند و کسی نباید برای این‌گونه افراد دلسوزی کند چراکه آن کسی که قانون را زیر پا می‌گذارد و رعایت نمی‌کند به تمام افراد جامعه خیانت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: باید قدر انقلاب اسلامی را بدانیم چراکه در سایه آن در آرامش کامل به سر می‌بریم.

هاشمی در ادامه سخنان خود خطاب به مردم بیان کرد: گزارش دادن به نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی که در راستای ایجاد امنیت پایدار و همه‌جانبه تلاش می‌کنند یک تکلیف شرعی است و کسی نمی‌تواند بگوید به من کاری ندارد و بی‌تفاوت باشد.

انتهای پیام/2448/ق30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول