اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران

فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان فیروزکوه معرفی شد

با حضور سردار سیروس فتحی فرمانده انتظامی ویژه شرق تهران، شیخ‏مراد مرادی به عنوان فرمانده جدید شهرستان فیروزکوه معرفی شد.

فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان فیروزکوه معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان فیروزکوه، در این مراسم که رئیس عقیدتی سیاسی و روسای پلیس‏های تخصصی استان تهران و جمعی از مسئولان شهرستان فیروزکوه حضور داشتند، علیرضا واحدی فرمانده انتظامی سابق شهرستان فیروزکوه گزارشی از مهم‏ترین اقدامات و فعالیت‏های انجام شده در زمان تصدی خود ارائه کرد.

وی از همکاری مجموعه نیروی انتظامی و مدیران دستگاه‏ها و ادارات مرتبط در تولید و تامین امنیت قدردانی کرد.

سیروس فتحی، فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران نیز در این مراسم به همه همکاران و مدعوین خاطرنشان کرد: کیفیت خدمت از مدت خدمت مهم‏تر و با ارزش‏تر است.

وی در ادامه با اشاره به زحمات مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: همه نهادها و سازمان‏ها باید ارشادگر و راهنمای یکدیگر بوده و در ایجاد امنیت جامعه احساس مسئولیت کنند تا مردم نیز احساس امنیت روزافزون داشته باشند.

این مقام ارشد انتظامی از زحمات و تلاش‏های علیرضا واحدی با اهدای لوح سپاس قدردانی کرد و طی حکمی، شیخ‏مراد مرادی را به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان فیروزکوه معرفی کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که با حضور فرماندهی انتظامی جدید شهرستان فیروزکوه شاهد رشد و تعالی روزافزون و بیش از پیش این فرماندهی باشیم.

این گزارش حاکی است؛ فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان فیروزکوه نیز در این مراسم ابراز امیدواری کرد که با همکاری همه مسئولان امنیت بیشتری در سطح شهرستان فیروزکوه در جهت رفاه هر چه بیشتر همشهریان به وجود آید.

انتهای پیام/2568/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول