اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان:

سیاست‌گذاری مطلوب در آموزش شهروندی، مشکلات را کاهش می‌دهد

فرماندار تویسرکان با تأکید به آموزش حقوق شهروندی گفت: اگر سیاست‌گذاری در آموزش شهروندی مطلوب باشد، بسیاری از مشکلات و مسائل حل و فصل خواهد شد.

سیاست‌گذاری مطلوب در آموزش شهروندی، مشکلات را کاهش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسین‌علی شرکائی صبح امروز در کارگروه تخصصی فرهنگی و اجتماعی شهرستان با اشاره به اینکه مهندسی فرهنگی با توجه به فناوری و اطلاعات جامعه امروز باید صورت گیرد، اظهار داشت: اگر بخواهیم کار فرهنکی اثرگذار داشته باشیم باید در بطن جامعه کارشناسانه وارد شویم.

وی با اشاره به اینکه کار فرهنگی زمان‌بر است، افزود: کمیته‌ها با تعریف برنامه‌های مشخص و اولویت‌ها و تحقیق، مشکلات و نیازهای جامعه را شناسایی و با همفکری اعضای کارگروه با ارائه راهکار راهبردی مسائل حل شود.

فرماندار تویسرکان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را یکی از امور پویایی و سلامت جامعه دانست و گفت: کمیته ایثار و شهادت برنامه‌ای متمرکز برای معرفی شهدا، اهداف و آرمان‌های آنها با اجرای طرح‌های خلاق و نوآورانه را در کار خود قرار دهد.

وی در ادامه با تأکید به آموزش حقوق شهروندی افزود: اگر سیاست‌گذاری در آموزش شهروندی مطلوب باشد، بسیاری از مشکلات و مسائل حل و فصل خواهد شد.

شرکائی گفت: شهرداری باید در این خصوص با جدیت وارد شود و اقدامات ضروری برای رشد و توسعه شهرستان را در سرفصل کاری خود قرار دهد.

وی بر مشخص شدن اعضای هر کمیته تا پایان هفته جاری تاکید و افزود: افراد اهل فن و صاحبنظر در کمیته‌ها استفاده شود.

فرماندار تویسرکان با اشاره به فعالیت 11 کمیته در این کارگروه خواستار ساماندهی برنامه‌های هر کمیته به صورت منسجم و پیگیری به منظور کاهش‌ آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌ها شد.

وی هماهنگی و هم‌اندیشی همه اعضا و کمیته‌ها را برای احراز نتیجه مطلوب کارساز دانست و تصریح کرد: پرداختن به مسائل اجتماعی و سرمایه‌گذاری بر آن، توسعه همه‌جانبه جامعه را به دنبال دارد.

انتهای پیام/89010/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول