اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر تأکید کرد

ضرورت استفاده از تخصص مدیران به منظور پربارتر کردن کارگروه‌ها

استاندار بوشهر بر ضرورت استفاده از تخصص مدیران به منظور پربارتر کردن کارگروه‌ها تأکید کرد.

ضرورت استفاده از تخصص مدیران به منظور پربارتر کردن کارگروه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند عصر امروز در نشست هماهنگی دبیران کارگروه‌ها و شوراهای استان بوشهر با دهه کرامت بر شرکت گسترده دربرنامه‌های این دهه تأکید کرد و گفت: باید با توسل به ائمه اطهار(ع) برای کارگشایی از مشکلات مردم اهتمام ورزیم و نباید فرصت‌ها را در مسیر خدمت‌گزاری هدر دهیم.

وی بر استفاده از تجارب مدیران در جهت پربارتر کردن کارگروه‌ها تأکید کرد و افزود: استفاده از تجارب و تخصص مدیران به منظور پربارتر کردن کارگروه‌ها انجام گرفته و باید هم معاونان استاندار و هم مدیران کل و دبیران کارگروه‌ها نسبت به جلسات و نشست‌ها اهتمام بیشتری داشته باشند.

استاندار بوشهر بر ضرورت پیگیری مصوبات کارگروه‌ها تأکید کرد و اذعان داشت: دبیران کارگروه‌ها باید پیگیری‌های لازم برای اجرای کامل مصوبات را داشته باشند و اگر مشکلاتی در اجرای مصوبات وجود دارد، باید مرتفع شود.

حسنوند از درخواست معاون اول رئیس جمهور مبنی بر ارائه گزارش روزانه از استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی باید وضعیت کلی استان در مجموعه‌های مختلف را به استانداری اعلام کنند تا به صورت واقعی وضعیت بررسی شده و به دفتر رئیس جمهور و معاون اول ارسال شود.

وی با تأکید بر اهمیت حضور وزرا و معاونان وزرا در جلسات کارگروه‌های استان، ابراز داشت: برای حضور مقامات ارشد وزارتخانه‌ها باید از هم‌اکنون برنامه‌ریزی شود و دعوتنامه رسمی با امضای استاندار برای حضور وزرا و معاونان ارسال شود تا در جریان نقاط قوت و ضعف استان در حوزه‌های مختلف قرار گیرند.

استاندار بوشهر با انتقاد از برخی کارگروه‌های استان در برگزاری جلسات و پیگیری مصوبات، گفت: نمره برخی دبیران کارگروه‌ها ضعیف است و البته برخی کارگروه‌ها نیز جلسات منظم داشته‌اند که خروجی خوبی نیز داشته است.

وی ابراز داشت: هم‌اکنون آرامش بسیار خوبی در سطح کشور حاکم است و فضا برای کار و تلاش بسیار مهیاست و همه باید با فعالیت شبانه‌روزی و با پشتکار بیشتر برای رفع مشکلات مردم و رشد و پیشرفت و توسعه استان اهتمام ورزیم.

حسنوند افزود: کارگروه‌ها باید از حالت سنتی خارج شوند و باید با ابتکارات و خلاقیت‌ها بر غنای جلسات بیفزاییم تا موجبات پیشرفت استان فراهم شود.

انتهای پیام/66006/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول