اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره آبفار اردل:

28 روستای اردل مشکل قطعی آب دارد

سرپرست اداره آبفار شهرستان اردل گفت: در حال حاضر 28 روستای این استان با درگیر مشکل کمبود و قطعی آب است.

28 روستای اردل مشکل قطعی آب دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، احمد اسدی پور ظهر امروز در کارگروه سلامت و امنیت غذایی این شهرستان، اظهار کرد: نبود اعتبارات لازم برای پرداخت حق‌الزحمه آبداران و نبود کلر برای کلرزنی چشمه‌ها و منابع آب از مهم‌ترین مشکلات این اداره محسوب می‎شود.

وی افزود: 28 روستای شهرستان اردل با کمبود و قطعی آب مواجه هستند که بیشترین مشکل مربوط به مجتمع‌های دزداران، سرداب و لیرابی است.

اسدی پور ادامه داد: هم اکنون مشکل کمبود آب آشامیدنی در روستاهای دوازده امام، ده رفیعی، مورتلتاک، شیخ محمود، گندمکار و شهر سرخون از طریق آبرسانی سیار مرتفع شده است.

سرپرست اداره آبفار شهرستان اردل با اشاره به مشکل کمبود و قطعی آب در روستای آلیکوه از توابع این شهرستان، گفت: با انتقال دو اینچ آب چشمه مولا به روستای آلیکوه در آینده نزدیک مشکل کم آبی روستا برطرف می‌شود.

*چشمه‌ها و آبشخورهای مناطق عشایری اردل فاقد معیارهای بهسازی است

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل نیز در ادامه این نشست با اشاره به مشکلات فراروی این اداره، گفت: نبود اعتبارات مهم‌ترین عامل عدم بهسازی چشمه‌ها و آبشخورهای مناطق عشایری این شهرستان است.

محمود شیروانی با اشاره به کشتار غیر بهداشتی دام در شهرستان اردل، گفت: کشتار غیر بهداشتی دام در این شهرستان مشکلات عدیده‌ای را برای ساکنین ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: برهمین اساس ساماندهی کشتار دام در این شهرستان به ویژه شهر کاج با بیش از 26 قصابی به عنوان قطب کشتار دام ضروری است.

انتهای پیام/68010/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول