اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شرکت آبفار مازندران اعلام کرد

پایان عملیات پروژه آبرسانی تلمادره در مازندران

شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران اعلام کرد: عملیات اجرایی پروژه آبرسانی شهدای تلمادره سال 78 آغاز شده با صرف اعتباری بالغ بر 43 هزار و 823 میلیون ریال به پایان رسید.

پایان عملیات پروژه آبرسانی تلمادره در مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری، پیرو درج خبری بر روی خبرگزاری فارس با عنوان «قطعی آب 10 روستا در ساری/ پروژه آبرسانی کام مردم را تر نکرد» روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران، پاسخ‌نامه‌ای ارسال کرد.

در این پاسخنامه آمده است: عملیات اجرایی پروژه آبرسانی شهدای تلمادره سال 78 آغاز شده و با اجرای 54 کیلومتر خطوط انتقال، 35 کیلومتر شبکه توزیع، احداث یک‌هزار و 860 متر مکعب مخازن زمینی و شش واحد ایستگاه پمپاژ با صرف اعتباری بیش از 43 هزار و 823 میلیون ریال در سال 91 به پایان رسید.

در ادامه این پاسخنامه تاکید شد: اگرچه عملیات اجرایی این پروژه به اتمام رسید و واگذاری انشعاب به مشترکان روستاها آغاز شد اما به دلیل تعلل برخی از مشترکان در خرید انشعاب و تکمیل نشدن پرونده‌ها هنوز این پروژه و تاسیسات آن به طور کامل تحویل شرکت آبفار استان نشده است.

شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران اعلام کرد: این امر مهم در دست اقدام است که با تکمیل اقدامات و استقرار عوامل بهره‌برداری در منطقه مشکلات موجود برطرف می‌شود.

انتهای پیام/2296/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول