اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بنک خبر داد

تسریع در احداث جاده کمربندی شهر ساحلی بنک

شهردار بنک از تسریع در احداث جاده کمربندی شهر ساحلی بنک خبر داد.

تسریع در احداث جاده کمربندی شهر ساحلی بنک

به گزارش خبرگزاری فارس از بنک، حسین صفایی شامگاه دوشنبه در نشست مسئولان شهر ساحلی بنک اظهار داشت: افزایش سطح کیفی طرح‌های عمرانی و بهبود مبلمان شهری در دستور کار قرار دارد و برای این مهم از تمام امکانات موجود به نحو بهینه بهره می‌بریم.

وی افزود: پروژه‌های ساحل‌سازی با موفقیت در بنک اجرایی شده‌اند و امسال نیز این طرح‌ها با کیفیت خوبی تداوم خواهد داشت.

شهردار بنک بیان کرد: مردم همکاری خوب و مطلوبی با مجموعه شهرداری دارند و این همکاری موجبات پیشرفت و توسعه بیش از پیش شهرداری را فراهم کرده است.

صفایی از پیشنهاد مطالعات طرح ترافیکی شهر در بنک خبر داد و خاطرنشان کرد: این مهم در راستای رشد و توسعه شهر ساحلی بنک اجرایی می‌شود.

وی اضافه کرد: همکاری با شرکت نفت و گاز برای پیگیری احداث منازل سازمانی در حریم شهر، تلاش در راستای ایجاد برنامه هماهنگ و منسجم مدیریت شهری و توجه به امور رفاهی و معیشتی پرسنل خدوم شهرداری به ویژه کارگران خدمات شهری نیز از جمله برنامه‌های این مجموعه است.

شهردار بنک بیان داشت: اطلاع‌رسانی از نحوه عملکرد شهرداری از طریق رسانه‌های خبری، توجه به هویت فرهنگی- مذهبی، آداب و رسوم شهر و شناسایی آثار تاریخی و تلاش در ثبت آن در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با همکاری شورای اسلامی شهر و نماینده مردم در مجلس و توسعه گلزار شهدای گمنام و ایجاد مجموعه تفریحی در کنار امام زاده سید حسین(ع) نیز از جمله برنامه‌های مورد توجه است.

صفایی ابراز داشت: توجه جدی به زیر ساخت‌های عمران شهری به ویژه زیر سازی و آسفالت معابر عمومی و توجه جدی به آموزش کارکنان در راستای بهبود کیفیت خدمات دهی به شهروندان نیز در دستور کار قرار دارد.

وی یادآور شد: پیگیری مستمر به منظور دریافت امکانات، تجهیزات و اعتبارات لازم از طریق مرکز استان، شهرستان و همچنین شرکت‌های مستقر در منطقه نیز از جمله این برنامه‌هاست.

شهردار بنک از تسریع در احداث جاده کمربندی شهر ساحلی بنک خبر داد و افزود: این مهم با تلاش و فعالیت شبانه‌روزی محقق می‌شود.

وی تصریح کرد: توسعه فضاهای سبز عمومی شهری نیز از برنامه‌های مهم شورای اسلامی و شهرداری ساحلی بنک است.

انتهای پیام/2451/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول