اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار جم خبر داد

اجرای 35 طرح عمران شهری در جم

شهردار جم از اجرای 35 طرح عمران شهری در جم خبر داد.

اجرای 35 طرح عمران شهری در جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، احمد علمداری شامگاه دوشنبه در بازدید از طرح‌های عمران شهری جم اظهار داشت: مردم با همکاری با شهرداری نقش مهمی در عمران و آبادانی شهر جم ایفا می‌کنند که انتظار داریم این همکاری تداوم یابد.

وی از اجرای 35 طرح عمران شهری در جم خبر داد و افزود: بیش از 35 طرح مهم و زیربنایی در شهرستان جم اجرایی می‌شود و انتظار داریم با جذب اعتبارات مورد نیاز به زودی این طرح‌ها عملیاتی و اجرایی شود.

شهردار جم یادآور شد: از مسئولان شرکت‌های نفت و گاز مستقر در شهرستان انتظار داریم در توسعه و عمران شهری اهتمام ورزند و به ویژه در پرداخت حق آلایندگی بیشتر تلاش کنند.

علمداری در ارتباط با اختلاف نظر شهرداری جم و دهیاری‌ها در توزیع اعتبار آلایندگی تصریح کرد: اکنون با وجود اتفاق نظر شهرداری، فرماندار جم و شورای اسلامی جم مبنی بر پرداخت عوارض دهیاری‌ها و روستاها، مشکلات قانونی در این حوزه مانع از پرداخت عوارض شده که مدیریت ارشد شهرستان، شهرداری و شورای اسلامی شهر در صدد رفع موانع قانونی بوده تا نسبت به پرداخت عوارض روستاها اقدام لازم به عمل آید و قطعاً با رفع این موانع  پرداخت عوارض بلافاصله صورت خواهد گرفت.

وی ابراز داشت: منفعت شهروندان، توسعه و آبادانی شهر و دیگر اهداف شهرداری با همراهی و همکاری و استفاده از خرد جمعی اعضاء شورای اسلامی شهر و مردم محقق می‌شود و انتظار شهرداری جم، همگامی شورا با شهرداری همراه با نظارت قانونی خواهد بود.

شهردار جم تاکید کرد: امیدواریم که بتوانیم با حضور اعضاء شورای اسلامی جدید و بهره‌مندی از افکار و ایده‌های نو، فرصت‌های جدید در زمینه توسعه و پیشرفت و تحولات عمرانی، اقتصادی، فرهنگی  و ... فراهم کنیم.

علمداری بیان داشت: لازم است از همکاری و تلاش مجموعه شهرداری و اعضای شورای اسلامی سابق و همچنین از حسن اعتماد اعضاء شورای اسلامی جدید در انتخاب مجدد اینجانب سپاسگزاری کنم و امیدوارم خدمتگزار صادق و امینی برای شهر و شهروندان عزیز باشم.

انتهای پیام/2451/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول