اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر تعاونی‌های خدمات وزارت تعاون خبر داد

ثبت 191 هزار تعاونی در کشور

مدیرکل دفتر تعاونی‌های خدمات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ثبت 191 هزار تعاونی در کشور خبر داد.

ثبت 191 هزار تعاونی در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علی‌حسین شهریور شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حمایت از شرکت‌های تعاونی و تولیدی از اولویت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و در این راستا از همه توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

وی افزود: تامین نقدینگی شرکت‌های تولیدی نیز از برنامه‌های مهمی است که موجبات موفقیت و پیشرفت این مجموعه را فراهم می‌کند.

مدیرکل دفتر تعاونی‌های خدمات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: رفع مشکلات مالی واحدهای تولیدی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت جدید است و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف و نتایج مورد نظر برسیم.

شهریور تصریح کرد: بر اساس آمار و ارقام رسمی موجود، تعداد 191 هزار تعاونی در سطح کشور ثبت شده و فعالیت رسمی خود را ادامه می‌دهند.

وی از فعالیت 91 هزار تعاونی تولیدی در حوزه‌های صنعت و معدن و کشاورزی خبر داد و گفت: بیشترین تعاونی‌ها در این حوزه هستند و  بیش از 52 هزار تعاونی خدماتی نیز در حوزه بهداشت و درمان و حمل و نقل فعالیت می‌کنند.

مدیرکل دفتر تعاونی‌های خدمات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان داشت: برای موفقیت در حماسه اقتصادی باید از تولیدکنندگان حمایت و پشتیبانی کنیم و در این مسیر وظیفه مسئولان بسیار سنگین است.

شهریور افزود: بانک‌ها نقش مهمی در حمایت از واحدهای تولیدی دارند و با ارائه تسهیلات کم‌بهره می‌توانند نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

وی گفت: در شهرستان دشتستان ظرفیت و پتانسیل بسیار خوبی در توسعه و پیشرفت واحدهای تولیدی وجود دارد و باید از این ظرفیت‌ها به نحو مطلوب بهره ببریم.

انتهای پیام/2452/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول