اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مراحل گزینش استاندار کهگیلویه و بویراحمد از زبان بزرگواری و زارعی

استاندار آینده کهگیلویه و بویراحمد بومی و عمرانی است

دو نماینده عضو مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد از گزینش استاندار این استان از میان نیروهای بومی و عمرانی خبر دادند.

استاندار آینده کهگیلویه و بویراحمد بومی و عمرانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، این روزها بحث انتخاب و گزینش استاندار آینده کهگیلویه و بویراحمد مهم‌ترین موضوعی است که در هر کوی و برزن و از زبان بیشتر مردم استان شنیده می‌شود.

در این میان هر یک از مردم سلیقه و نظری دارند که برخی استاندار بومی را بهترین گزینه برای استان و آینده آن می‌دانند و برخی دیگر معتقدند استاندار بومی امتحان خود را پس داده است.

در این میان مردم به تصمیم سه نماینده عضو مجمع نمایندگان این استان چشم دوخته‌اند و معتقدند که در صورت هماهنگی آن‌ها موفقیت در کار استاندار آینده نیز حتمی خواهد بود.

در این خصوص حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: قطعاً استاندار آینده استان بومی خواهد بود.

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی گفت: گزینه‌های بومی و عمرانی خود را به وزارت کشور ارائه کرده‌ایم و تقریباً آن‌ها هم با ما در این خصوص هم عقیده‌اند.

وی که نامی از افراد پیشنهادی و گزینه نهایی نبرد، ادامه داد: اصراری برای فاش کردن اسامی نداشته باشید و صبر کنید تا در آینده نزدیک استانداری بومی و از جنس خدمت و تلاش معرفی شود.

بزرگواری فرد مذکور را دارای روحیه اعتدال و اهل تعامل و کار و تلاش دانست و گفت: با قطعی شدن این فرد همه باید به او برای رفع مشکلات استان کمک کنیم.

در همین خصوص غلام‌محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا دزر مجلس به فارس گفت: لیست هفت نفره‌ای را با اولویت افراد به وزارت کشور داده‌ایم که همه گزینه‌ها بومی هستند.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس گفت: گزینه‌های دارای اولویت در وزارت کشور و نهاد ریاست‌جمهوری مورد بررسی قرار گرفتند و انتخاب استاندار تقریباً مراحل نهایی خود را سپری می‌کند.

وی از توافق سه نماینده این استان بر روی فرد مذکور سخن گفت و افزود: تعهد و تخصص و اشراف به کارهای عمرانی مهم‌ترین خصیصه‌ای بود که برای گزینش استاندار کهگیلویه و بویراحمد به آن توجه شده است.

انتهای پیام/2571/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول