اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل استاندارد استان بوشهر خبر داد

اعطای گواهی استاندارد به جایگاه‌های «سی ان جی» استاندارد

مدیرکل استاندارد استان بوشهر از اعطای گواهی استاندارد به جایگاه‌های «سی ان جی» استاندارد خبر داد.

اعطای گواهی استاندارد به جایگاه‌های «سی ان جی» استاندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدرحیم بهره‌مند بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در استان بوشهر 31 جایگاه «سی ان جی» فعال است، گفت: با توجه به قرار داشتن اکثر جایگاه‌های عرضه‌ی سوخت «سی ان جی» در نقاط پرجمعیت شهرها، بازرسی و استانداردسازی این جایگاه بسیار حایز اهمیت است که از ابتدای مهر امسال طی مدت یک ماه از مخازن این جایگاه بازرسی می‌شود که جایگاه‌های متعلق به ارگان‌های دولتی در اولویت اول این بازرسی قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه فرسودگی و نشتی مخازن جایگاه‌های «سی ان جی» باید رفع شود، تأکید کرد: مخازن سوخت این جایگاه‌ها ضمن اینکه باید دارای شیر حفاظتی باشد، در نگهداری از آنها باید موارد استاندارد رعایت شود.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر یادآور شد: نبود تجهیزات استاندارد در مخازن ذخیره سوخت جایگاه‌های «سی ان جی» موجب بروز حوادث جبران‌ناپذیری خواهد شد که لازم است این ایستگاه‌ها از تجهیزات لازم برخوردار شوند.

بهره‌مند تأکید کرد: جایگاه‌هایی که مخازن آنان دارای نواقص خطرناک و بحرانی باشند، ضمن پلمپ و معرفی به مراجع قانونی، تا زمان رفع مشکل، از فعالیت آن‌ها جلوگیری می‌شود.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر با اشاره به اینکه ستاد مدیریت بحران استانداری بوشهر نیز همکاری نزدیکی با این اداره‌کل در تسریع و تسهیل استانداردسازی جایگاه‌های «سی ان جی» خواهد داشت، عنوان کرد: در صورت عدم اعتنای جایگاه‌داران به هشدارها و تذکرات استاندارد و نیز عدم رفع نواقص موجود براساس قوانین و مقررات استاندارد، شرکت گاز استان موظف به قطع انشعاب گاز آن جایگاه خواهد بود.

وی در پایان اظهار داشت: در صورت استاندارد بودن مخازن جایگاه‌ها، به آن‌ها گواهی استاندارد اعطا می‌شود؛ در غیراینصورت مهلت لازم در اختیار جایگاه‌ها قرار خواهد گرفت تا نواقص خود را برطرف کنند.

انتهای پیام/66006/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول