اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد همدان تاکید کرد

ضرورت ارائه کالاهای با کیفیت در نمایشگاه تخصصی استاندارد

مدیرکل استاندارد استان همدان گفت: شرکت‌کنندگان در نمایشگاه تخصصی استاندارد باید کالاهایی با کیفیت بالا عرضه کنند تا مردم به معنای کالاهای باکیفیت پی ببرند.

ضرورت ارائه کالاهای با کیفیت در نمایشگاه تخصصی استاندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، فرهاد تیموری پیش از ظهر امروز در نشست مشترک با مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان و جمعی از مدیران کنترل کیفی واحدهای تولیدی استان با اشاره به برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی استاندارد در همدان اظهار کرد: هدف ما ارائه کالاهای استاندارد به معنای واقعی در این نمایشگاه است.

وی با بیان اینکه در برگزاری این نمایشگاه به دنبال هزینه کردن نیستیم، اظهار داشت: لازمه قدرت مدیریت و اقتصاد پویا در بالا بردن کیفیت زیرساخت‌هاست.

مدیرکل استاندارد همدان با بیان اینکه حماسه اقتصادی می‌تواند از راه‌های مختلفی محقق شود، افزود: یک بخش از تحقق حماسه اقتصادی اقبال مردمی نسبت به عرضه کالای داخلی است، زیرا با توجه به شرایط موجود و تحریم‌ها خرید کالاهای داخلی می‌تواند به رشد و کیفیت‌بخشی اقتصاد کشور کمک کند.

وی خاطرنشان کرد: هر کشوری که تراز تجاری مثبت داشته و بیشتر صادرکننده باشد می‌تواند به لحاظ اقتصادی حرفی برای گفتن داشته باشد.

تیموری اضافه کرد: برای بالا بردن تراز تجاری و تحقق حماسه اقتصادی بحث استاندارد بسیار حائز اهمیت است.

وی افزایش صادرات غیر نفتی استان در سال‌های گذشته را یادآور شد و اظهار داشت: برخی کالاها در کشور به سمت تک‌رأی شدن رفته که باید بهبود کالاها را در این زمینه مد نظر قرار داد.

مدیرکل استاندارد همدان قانون برنامه پنجم را یادآور شد و تصریح کرد: در این قانون به این نتیجه رسیده‌اند که سرمایه‌گذاری مداوم تأمین‌کننده خواسته‌ها نبوده و باید به سمت بهره‌وری رفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه تخصصی استاندارد محل تلاقی کار و زحمات واحدهای تولیدی و مسئولان خواهد بود.

انتهای پیام/89017/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول