اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرضا:

طرح جامع سنجش سلامت کارمندان دولت در شهرضا اجرایی می‌شود

فرماندار شهرضا گفت: براساس برنامه ریزی انجام گرفته، طرح جامع سنجش سلامت کارمندان با محوریت دستگاه‌های مختلف در شهرضا اجرایی می‌شود.

طرح جامع سنجش سلامت کارمندان دولت در شهرضا اجرایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، سید محمدباقر محمدی پیش از ظهر امروز با بیان این مطلب در نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان شهرضا اظهار کرد: توجه به مقوله سلامت و تندرستی در اقشار مختلف جامعه باید با تبیین برنامه‌های جامع و مدون و بکارگیری اصولی از ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی در دستور کار قرار بگیرد.

وی ادامه داد: ایجاد فضای مناسب برای اسکان مداوم کودکان خیابانی، بی سرپرست و بدسرپرست از مهم‌ترین برنامه‌های کنونی شهرضا در حوزه اجتماعی است که با حمایت خیران والامقام در مرحله اجرایی قرار گرفته است.

فرماندار شهرضا با تشریح آسیب‌های مخرب ناشی از حضور کودکان خیابانی در معابر شهری گفت: براساس همین دغدغه مرکز اسکان دختران خیابانی با محوریت جمعی از متخصصان علوم اجتماعی و حمایت خیران ایجاد شده است و انتظار داریم شاهد تداوم این برنامه‌های سازنده در جهت رشد و پویایی فضای شهری باشیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه قشر سالمندان از گروه‌های خاص و نیازمند مراقبت جامعه به شمار می‌روند، بیان داشت: تبیین و آموزش حقوق سالمندان در سطح جامعه به شکل گسترده و با بکارگیری ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی و با الگوگیری از شهرهای موفق در این حوزه باید در دستور کار مسئولان امر در سطح شهرستان شهرضا باشد و امیدواریم با همکاری و تعامل همگانی شاهد تحقق این امر مهم باشیم.

محمدی با تشریح اهمیت ترویج راهکارهای کاهش ابتلای قشر سالمند به بیماری‌های جسمی و روانی ادامه داد: برگزاری همایش  گردهمایی سالمندان در سال جاری از مهم‌ترین برنامه‌های تدوین شده در راستای آگاه سازی سالمندان از حقوق خود و نحوه ایجاد شادابی و نشاط در این مقطع سنی به شمار می‌رود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اتخاذ تمهیدات اساسی در جهت افزایش امنیت بهداشتی در سطح مراکز آموزشی و مدارس را از مهم‌ترین اولویت‌های کنونی جامعه برشمرد و خاطرنشان کرد: متولیان این حوزه باید با شناسایی مناطق آسیب پذیر در سطح شهرستان نسبت به تدوین سیاست‌های لازم برای کاهش مشکلات بهداشتی در مدارس اقدام کنند.

محمدی کم توجهی به مسایل جمعه بازار امامزاده شاهرضا(ع) را زمینه ساز بروز مشکلات بهداشتی در این مکان دانست و گفت: از مجموعه متولیان حوزه بهداشت و اصناف در شهرضا انتظار داریم با لحاظ اهمیت توجه به سلامت غذایی مردم نسبت به تصویب قانون عدم ارائه مواد غذایی در این محل در آینده نزدیک اقدام کنند.

وی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ مصرف ظروف یک بار مصرف گیاهی در شهرضا ادامه داد: در بازدیدی که از محل کارخانه تولید ظروف گیاهی داشتیم، مشخص شد طرح احداث این کارخانه در مراحل نهایی قرار گرفته است و بدون شک با ارائه محصولات مناسب این واحد صنعتی در سطح شهرستان شاهد کاهش گرایش عمومی به ظروف پلاستیکی خواهیم بود.

انتهای پیام/63011/صا40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول