اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرمان:

250 بیمار روانی در مرکز گلستان سلامت نگهداری می‌شوند

فرماندار کرمان گفت: 250 بیمار دارای افسردگی مزمن و بیمارهای اعصاب و روان در مرکز خیریه گلستان سلامت استان نگهداری می‌شوند.

250 بیمار روانی در مرکز گلستان سلامت نگهداری می‌شوند

بهنام سعیدی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار کرد: 500 میلیون ریال اعتبار به مرکز خیریه گلستان سلامت کرمان اختصاص یافته، اما این مرکز به حمایت و یاری خیران نیازمند است.

وی با اشاره به زمینه‌های فعالیت مرکز خیریه گلستان سلامت اضافه کرد: این مرکز در سه بخش فعالیت می‌کند که بخش نخست آن مرکز شبانه‌روزی نگهداری از بیماران روانی صعب‌العلاج را تشکیل می‌دهد و 250 بیمار دارای افسردگی مزمن و بیمارهای اعصاب و روان را در خود جای داده است.

فرماندار کرمان افزود: بخش دیگر خدمات این مرکز شامل معاینه بیماران در منزل است که خدمات پرستاری، روانشناسی و مددکاری را به بیماران اعصاب و روان به طور متوسط دو بار در ماه ارائه می‌دهند و از این طریق حدود 50 بیمار را تحت درمان دارند.

سعیدی ادامه داد: بخش سوم خدمات این مرکز اختصاص به فعالیت‌های کارگاهی از جمله چرم‌دوزی، آموزش کار با چوب، نقاشی، مشبک، گل‌سازی و ... دارد و تعدادی از بیماران اعصاب و روان به صورت روزانه در این کارگاه فعالیت می‌کنند.

وی گفت: مبلغ 500 میلیون ریال به منظور کمک به خیریه گلستان سلامت کرمان اختصاص یافت، اما این مرکز به حمایت و یاری خیران نیازمند است.

انتهای پیام/2446/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول