اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری آبفا و مرکز بهداشت

آب هم به دهکده سلامتی قم می‌رود

با همکاری شرکت آب و فاضلاب استان قم و مرکز بهداشت، مباحث مرتبط با اهمیت و جایگاه آب و استفاده بهینه از این مایع حیاتی به بازدیدکنندگان دهکده سلامتی استان ارائه می‌شود.

آب هم به دهکده سلامتی قم می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، عبدالحمید توکلی بینا مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم به همراه معاون بهره‌برداری و مدیر روابط عمومی آبفای قم از دهکده سلامتی استان بازدید کردند و از نزدیک با بخش‌های مختلف این مرکز آشنا شدند.

مجید محمدیان رئیس مرکز بهداشت استان نیز در این بازدید توضیحات لازم را در خصوص بخش‌های مختلف دهکده سلامتی ارائه کرد و اظهار داشت: دهکده سلامتی استان با به‌کارگیری شیوه‌های نوین آموزشی در راستای ارتقای سطح سلامت شهروندان در گروه‌های مختلف سنی به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان و برای آشنایی جامعه با شیوه‌های سالم زندگی و تقویت مشارکت آحاد مردم در ترویج فرهنگ سلامتی تلاش می‌کند.

وی ابراز داشت: امکانات و نمادهای آموزشی خوبی در این بوستان پیرامون حوزه سلامت و بهداشت فراهم شده که ضریب یادگیری و انتقال مفاهیم را در بین کودکان و نوجوانان افزایش می‌دهد.

وی یادآور شد: در این دهکده مسایلی چون بهداشت روان، آشنایی با مسایل بیماری‌های عفونی، مشکلات استفاده از مواد روان‌گردان، سیگار و ... با بهره‌گیری از فیلم، انیمیشن، بازی‌های رایانه‌ای و پوستر مطرح می‌شود.

رئیس مرکز بهداشت استان قم در ادامه با اشاره به اهمیت آب، لزوم صرفه‌جویی در مصرف و استفاده بهینه از این مایع حیاتی و همچنین ارتباط بحث آب با سلامت گفت: در این راستا آماده همکاری با شرکت آب و فاضلاب هستیم تا به منظور فرهنگ‌سازی از فضای موجود در دهکده سلامتی بهره‌برداری و آموزش‌های لازم به بازدیدکنندگان ارائه شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم نیز پس از بازدید از دهکده سلامتی با قدردانی از زحمات صورت گرفته در ارتقای سطح سلامت جسم و روان جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان اظهار داشت: اقدامات بسیار خوبی در این مجموعه صورت گرفته است که امیدواریم به اهدافی که برای آن ترسیم شده، دست یابد.

وی با استقبال از پیشنهاد صورت گرفته به منظور همکاری و ارائه آموزش‌های لازم به بازدیدکنندگان در خصوص بحث‌های مرتبط با آب در دهکده سلامتی استان خاطرنشان کرد: با توجه به تجربه چندین ساله شرکت آب و فاضلاب در مباحث فرهنگی و آموزشی امیدواریم بتوانیم در این مجموعه نیز مباحث مورد نیاز مخاطبان را به آن‌ها ارائه کنیم.

انتهای پیام/2258/ب/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول