اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌راه‌اندازی ‌بیمارستان صحرایی در منطقه فرهادآباد میربگ دلفان

‌بیمارستان صحرایی از امروز تا 19 شهریور ماه در منطقه فرهادآباد میربگ دلفان آماده ارائه خدمات بهداشتی درمانی است.

‌راه‌اندازی ‌بیمارستان صحرایی در منطقه فرهادآباد میربگ دلفان

 به گزارش خبرگزاری فارس از دلفان، محمد رئیس‌زاده رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور عصر امروز در مراسم افتتاحیه بیمارستان صحرایی در دلفان با اشاره به اینکه این بیمارستان کمتر از دو هفته است که تمام برنامه‌ریزی‌های آن صورت گرفته است، یادآور شد: فراهم کردن زیرساخت‌های این بیمارستان چند روزه کار بسیار سختی است که خوشبختانه میزبانان این مقدمات را به خوبی فراهم کردند.

وی با اشاره به فرا رسیدن دهه کرامت اظهار کرد: فلسفه وجودی ما، عزت و بزرگی برای ما این است که خدمتگذار مردم باشیم و مطمئن باشید، چیزی غیر از این نیست.

رئیس‌زاده خاطرنشان کرد: یکی از اصولی را که پس از انقلاب اسلامی در کشورمان رواج دارد، همین محرومیت‌زدایی مناطق محروم کشورمان است.

رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور با اشاره به اینکه خاک پای این مردم محروم بودن به انسان عزت و افتخار می‌دهد، اظهار داشت: این مهم خود یک نعمت است و برکت را به زندگی انسان می‌آورد.

وی با تاکید بر اینکه باید در تمام عرصه‌ها خدمتگزاری صدیق برای مردم باشیم، افزود: باید ما علم‌، اقتصاد، بازرگانی‌، پیشرفت، صنعت‌، فناوری‌مان و رشدمان پایبند به اصول و ارزش‌های ایرانی اسلامی و در بستر چفیه‌های خاکی که نماد عزت کشورمان است، باشد.

رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیج جامعه پزشکی اظهار داشت: ما باید مدیون رشادت مردی‌ها و جانفشانی‌های این عزیزان باشیم که سربلندی کشور عزیزمان مدیون خون پاک این عزیزان‌مان است و خدای ناکرده ما با اعمال‌مان بدهکار این شهدای گرانقدر نباشیم.

رئیس‌زاده با تاکید بر اینکه احترام گذاشتن به خانواده‌های معظم شهدا گفت: امیدواریم روزی برسد که در چنین مراسم‌های در تلویزیون، در هر مراسم دیگر خانواده‌های معظم شهدا در صف اول برنامه‌های ما باشند و ما در پشت سر این عزیزان باشیم و این باید در بین تمام ما رسم شود.

وی پافشاری و ایستادگی به اصول و ارزش‌ها را یک امر مهم و کلیدی عنوان کرد و اظهار داشت: تمام حوادث منطقه نیز درس عبرتی است که پافشاری بر اصول چقدر اهمیت دارد.

رئیس‌زاده یکی از اصولی را که پس از انقلاب اسلامی در کشورمان رواج دارد، همین محرومیت‌زدایی مناطق محروم کشورمان است، اظهار کرد: ما باید به شعارهای اصلی انقلاب توجه کنیم و آن را سر لوحه کارهای خود قرار دهیم.

این بیمارستان از امروز تا 19 شهریور ماه در منطقه فرهادآباد میربگ دلفان آماده ارائه خدمات بهداشتی درمانی است.

انتهای پیام/2304/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول