اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت تنکابن:

تکمیل بیمارستان فوق‌تخصصی تنکابن 350 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

رئیس شبکه بهداشت و درمان تنکابن گفت: برای تکمیل و بهره‌برداری از بیمارستان فوق‌تخصصی تنکابن 350 میلیارد ریال اعتبار نیاز است تا مردم منطقه از این امکان برای ارتقای سلامت بهره‌مند شوند.

تکمیل بیمارستان فوق‌تخصصی تنکابن 350 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

نیما نژادمقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تنکابن اظهار داشت: برای تکمیل و بهره‌برداری از بیمارستان فوق تخصصی در حال ساخت تنکابن با محاسبات امروزی در بخش ساختمانی 150 میلیارد ریال نیاز است.

وی ادامه داد: در بخش تجهیزات درمان نیز 200 میلیارد ریال نیاز بوده که 350 میلیارد ریال نیازمندیم و در صورت اعطای به موقع این تسهیلات تا پایان تابستان 93 این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اذعان داشت: پروژه بیمارستان فوق تخصصی تنکابن دارای 202 تخت فعال است، اما این پروژه در واقع 160 تختخوابی مصوب محسوب می‌شود.

وی متذکر شد: این بیمارستان دارای تمام بخش‌های یک بیمارستان جنرال به اضافه‌ بخش‌های تخصصی و فوق تخصص شامل اطفال، زنان و زایمان، جراحی داخلی، CCU، ICU و جراحی قلب باز و بخش‌های فوق تخصصی جراحی، داخلی فوق تخصصی است.

نژادمقدم یادآور شد: عملیات احداث این پروژه پس از کلنگ‌زنی رسمی با حضور وزیر بهداشت و درمان، وزیر اقتصاد و دارایی و وزیر مسکن و شهرسازی وقت با وقفه‌ای کمتر از یک سال از بهمن 1390 آغاز شد و تاکنون به مراحل قبل از نازک‌کاری یعنی نصب سیستم‌های شبکه‌ای برق و تاسیسات رسیده است.

نژادمقدم در ادامه عنوان کرد: تجهیزات انرژی، موتورخانه‌ها، آسانسور و لنژری این پروژه خریداری و آماده نصب آن در انبار پروژه نگهداری می‌شود.

وی تأکید کرد: این پروژه تاکنون حدود 150 میلیارد تومان از دولت اعتبار دریافت کرده و برای سال 92 نیز 50 میلیارد و 700 میلیون ریال دیگر برای آن پیش‌بینی شده است و با توجه به حمایت‌های همه‌جانبه دولت، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و به ویژه فرمانداری تنکابن تمامی موانع پیش روی کار پیمانکار پروژه برداشته شده است و هرگونه همکاری لازم برای پیشبرد احداث پروژه از سوی مسئولان صورت پذیرفته و انتظار می‌رود با اعطای تسهیلات مورد نیاز پایان کار ساخت این پروژه و تجهیز آن، تابستان سال 92 این بیمارستان فوق تخصصی وارد فاز بهره‌برداری شود.

وی اذعان داشت: با بهره‌برداری از آن در صورت راه‌اندازی تمام بخش‌های فوق تخصصی، این بیمارستان می‌تواند تمامی نیازهای درمانی غرب مازندران و شرق گیلان را برطرف کند و دیگر نیازی به اعزام بیماران این مناطق به مراکز استان‌ها و تهران احساس می‌شود.

نژادمقدم در پایان ابراز داشت: برای تسریع در امر احداث این بیمارستان نیازمند کمک و یاری خیران منطقه نیز هستیم تا در موعد مقرر این پروژه مهم بهره‌برداری و به ارتقای سطح سلامت مردم منطقه کمک کند.

انتهای پیام/86020/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول