اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کرمان خبر داد

معاینه 3 هزار بیمار در بیمارستان صحرایی لاله‌زار/ توزیع رایگان 75 میلیون ریال دارو

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمان گفت: بیش از 3 هزار بیمار طی چهار روز گذشته در بیمارستان صحرایی شهدای بردسیر در منطقه لاله‌زار معاینه شدند.

معاینه 3 هزار بیمار در بیمارستان صحرایی لاله‌زار/ توزیع رایگان 75 میلیون ریال دارو

مجید زارع‌امامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بردسیر اظهار داشت: سازمان بسیج جامعه پزشکی استان برای ارائه خدمات آموزشی و درمانی در منطقه لاله‌زار شهرستان بردسیر اقدام به راه‌اندازی بیمارستان صحرایی با نام شهدای بردسیر از تاریخ 11 شهریور ماه به مدت پنج روز کرده است.

وی گفت: این بیمارستان صحرایی با یک تیم متخصص در ارتوپدی، زنان، داخلی، عفونی، جراحی عمومی، کلیه و مجاری ادراری، گوش، حلق و بینی، اعصاب و روان، اطفال، بینایی‌سنجی، دندانپزشک و ماما به مردم منطقه خدمات ارائه می‌کند.

زارع‌امامی عنوان کرد: بیش از 3 هزار بیمار طی چهار روز گذشته در بیمارستان صحرایی شهدای بردسیر در منطقه لاله‌زار معاینه شدند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمان افزود: بالغ بر 400 عمل جراحی سرپایی در بیمارستان صحرایی صورت گرفته است و حدود 160 بیمار برای عمل‌های جراحی بزرگ و اقدامات تشخیصی به مراکز درمانی مرکز استان ارجاع داده شده‌اند.

وی از توزیع 75 میلیون ریال دارو به صورت رایگان در بین مردم منطقه لاله‌زار خبر داد و بیان داشت: بر اساس معاینات انجام شده به نظر می‌رسد که مردم این منطقه از بیماری‌های دهان و دندان و غدد رنج می‌برند.

عبدالرضا صباحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز به خبرنگار فارس گفت: بیمارستان‌های صحرایی نقش مؤثری به ویژه در برخی رشته‌ها مانند جراحی‌های سرپایی، اقدامات دندانپزشکی و همچنین بیماریابی و دنبال کردن درمان بعضی از بیمارانی که ممکن است، دسترسی راحتی به خدمات تخصصی نداشته باشند، دارد.

انتهای پیام/80027/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول