اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خبر داد

حضور 493 نفر در دوره‌های آموزش تربیت دبیر حلقه‌های صالحین در استان بوشهر

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: امسال 235 نفر از برادران و 258 نفر از خواهران در دوره آموزش تربیت دبیر حلقه صالحین در استان بوشهر شرکت می‌کنند.

حضور 493 نفر در دوره‌های آموزش تربیت دبیر حلقه‌های صالحین در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، علی شیخیانی صبح امروز در حاشیه برگزاری دوره‌های آموزش تربیت دبیرحلقه صالحین و جانشینان فرماندهان واحدهای مقاومت سازمان بسیج دانش آموزی سپاه امام صادق (ع)  استان بوشهر در گفت‌و‌گو با خبرنگارخبرگزاری فارس در شهرستان دشتی گفت: این دوره‌ها به منظور عمق بخشی به فعالیت‌های بسیج در مدارس است.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: تحقق شجره طیبه صالحین به عنوان اساس تحول محتوایی در بسیج که مورد تایید مولا و مقتدایمان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) است.

وی با بیان هدف این اردو خاطرنشان کرد: این اردو با هدف تربیت جانشین واحد مقاومت و دبیر حلقه‏‌های صالحین واحدهای مقاومت بسیج پیشگام یکی از دانش آموزان توانا، فعال و باانگیزه بسیجی برای تحقق واقعی برنامه‌های بسیج در مدارس و به عنوان دبیر حلقه صالحین و رابط بسیج با حوزه مقاومت اجرا می ‌شود.

شیخیانی یادآور شد: شرکت‏ کنندگان پس از طی دوره و قبولی و دریافت گواهی‏نامه به عنوان جانشین واحد بسیج و دبیر حلقه صالحین مشغول به فعالیت می‏‌شوند.

وی با اشاره به اینکه این اردو پنج روزه و در محل اردوگاه است، افزود: امسال 235 نفر برادر و 258 نفر از خواهران در این دوره حضور دارند.

شیخیانی اضافه کرد: این برنامه به صورت استانی برگزار می‏شود و هر حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی در سطح استان با توجه به سهمیه اقدام به اعزام دانش ‏آموزان خواهر و برادر خواهد کرد.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: این دوره‌های آموزشی با برگزاری کلاس‌های آموزشی، مهارت‌های سازمانی و فوق برنامه ادامه دارد.

وی افزود: برنامه‏‌های اجرایی این دوره با توجه به دستورالعمل ابلاغی تربیت آموزش سازمان بسیج دانش ‏آموزی و مفاد اجرایی دروس اجرا خواهد شد که می‌توان به کلاس‌های طرح صالحین، سیاسی، بصیرتی، فرهنگی، علمی، قضایی، مجازی، دفاع مقدس، اخلاق و احکام اشاره کرد.

شیخیانی ادامه داد: برنامه‌های فوق برنامه نیز شامل فعالیت‌های فرهنگی، تربیتی، معنوی، علمی و بازدید از اماکن مذهبی، تاریخی، فرهنگی، علمی و نظامی است.

وی برپایی نمایشگاه، استفاده از صنایع دستی، نشریه دیواری، عکس، کاریکاتور، شعر و قطعات ادبی و همچنین برنامه مختلف ورزشی را از دیگر برنامه اجرایی در این اردو عنوان کرد.

انتهای پیام/66001/س40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول