اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی فراکسیون بیداری اسلامی:

رفتار بسیجی برجسته‌ترین حسن خبرگزاری فارس است

سخنگوی فراکسیون بیداری اسلامی گفت: رفتار بسیجی خبرگزاری فارس در عرصه خبر برجسته‌ترین حسن آن بوده و پیشرفت چشمگیر این رسانه ارزشی همواره مورد بغض و کینه دشمن قرار گرفته است.

رفتار بسیجی برجسته‌ترین حسن خبرگزاری فارس است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، عباس مقتدایی عصر امروز در جمع خبرنگاران خبرگزاری‌ها با تمجید از نحوه اطلاع‌رسانی خبرگزاری فارس اظهار کرد: خبرگزاری فارس به عنوان سرباز رسانه‌ای نظام اسلامی سال‌هاست در عرصه‌های مختلف خبری و رسانه‌ای تلاش می‌کند تا صدای استقلال و خودکفایی پیشرفت ملت ایران را به تمام مردم کشور و دیگر ملل دنیا برساند.

وی با بیان اینکه این حسن خبرگزاری فارس است که با رویکرد ارزشی فعالیت حرفه‌ای رسانه‌ای را انجام می‌دهد، افزود: به نظر می‌رسد رشد و پیشرفت خبرگزاری فارس در سال‌های گذشته به گونه‌ای چشمگیر بوده که امروز به عنوان یکی از رسانه‌های مورد بغض و کینه دشمن مطرح است و همین امر میزان پیشرفت خبرگزاری فارس را نشان می‌دهد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: خبرگزاری فارس باید دقت کند تا دروازه‌بانی خبر مناسب با رویکردهای نظام اسلامی و با بهره‌گیری از تمام معیارهای حرفه‌ای آن به گونه‌ای باشد که به سرعت بتواند جای خالی رسانه‌های ارزشی را در زبان فارسی و غیر از زبان فارسی پر کند.

وی با اشاره به اینکه خبرگزاری‌های دیگر نیز در سال‌های اخیر رشد قابل توجهی داشته‌اند، خاطرنشان کرد: اما خبرگزاری فارس و جنس اخبار آن از جنس خبر ارزشی و جنس تحقق آرمان‌های نظام اسلامی است و از این جهت می‌تواند برای تمام خبرگزاری‌ها پیام روشنی داشته باشد که اگر بخواهیم استقلال و پیشرفت کشور را محقق کنیم باید به منابع و ارزش‌های خودی تکیه کنیم.

مقتدایی متذکر شد: تمام خبرگزاری‌های کشور امروز حسن‌هایی دارند که باید این حسن‌ها تقویت شوند اما خبرگزاری فارس حسن‌های متعددی دارد که به نظر بنده برجسته‌ترین آن رفتار بسیجی در عرصه خبری است.

انتهای پیام/2300/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول